Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän tytöstä tulee vissiin tosi lyhyt aikuinen.. :(

Vierailija
09.02.2010 |

6v-neuvolan pituudeksi saatiin 111cm. Se on sikäli ihme, ettei me vanhemmat olla mitenkään lyhyimmästä päästä, jos ei nyt pisimmästäkään...

Melkein kaikki eskarikamut on tyttöämme lähes päätä pitempiä.

Noh, muuten oli kaikki hyvin, fiksu ja reipas tyttö! :)

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupee vaivaamaan, niin saa sitten kasvuhormoneja...

Vierailija
2/42 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta nyt eron muihin alkaa varsinaisesti huomata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

114cm ja minusta ihan sopiva vaikka onkin luokkansa pienin tyttö...ei kuitenkaan omituisen pieni eikä koskaan yksikään lääkäri tai terkka ole asiasta kahdella sanalla mitään sanonut...itsekin olen ollut aina pienin ja aikuisena olen sentään 160cm...Miksi ihmeessä muuten pitäisi olla saman pituinen kuin "kaikki muut"? Miksi ei saisi erottua mitenkään keskiverrosta? Aikuinen nainenkin voi olla 155cm-180cm ja silti ihan normaali ja terve.

Vierailija
4/42 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia ihmetyttää lähinnä sen vuoksi, ettemme itse ole mitään älyttömän lyhyitä.

Vierailija
5/42 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussa voi olla muita pienikokoisia...en oikein ymmärrä mitä suret. Onko pieni koko jotenkin paha asia?

Vierailija
6/42 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

120cm ja 121cm, mutta +1 -käyrällä kasvavat. Tänään 5.5v tyttö oli siskon neuvolassa 119cm.

Siis tämä vastaukseksi, kun joku kyseli muiden eskareiden kokoja.

Vierailija
7/42 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös pieniä naisia ole ollut aina ja tulee olemaan kuten niitä pitkiäkin ja kaikkea siltä väliltä...kuten tuossa aiemmin joku jo mainitsiniin aikuisten erot voivat olla kymmeniä senttejä eikä kukaan silti ole erilainen...

Vierailija
8/42 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudeksi saatiin 106cm.

Vierailija
9/42 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen että sitä pitää surra?

Vierailija
10/42 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olishan se nyt kiva olla suht samalla korkeudella muiden kanssa. :) -ap

Vierailija
11/42 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen nainen? Eikös muuten keskipituus ole jotain 165cm? Ei kovin paljon sekään! Ap taitaa nyt tehdä kärpäsestä härkästä tässä asiassa...pienet naiset ovat yleensä sirojakin!

Vierailija
12/42 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole koskaan tarvinnut pituuden takia kärsiä vaikka useimmat ovatkin mua pidempiä...

Vierailija
13/42 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin ala-asteella yksi luokna pisimmistä tytöistä ja jäin 160 senttiseksi. Kyllä voi mitä vaan vielä käydä, pyrähdystä tulla kasvussa.

Vierailija
14/42 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 152cm, ja olen aina ollut sinut itseni kanssa.

Tosin tiedän kyllä, että hyvin monia pidempiä ihmisiä vaivaa/haittaa/häiritsee tms. se, että joku on näin lyhyt, mutta sehän ei taas ole minun ongelmani (muuta kuin siinä mielessä, että joudun säännöllisin väliajoin kuuntelemaan typeriä "hobitti, pätkä jne.." kommentteja.).

Mutta siis, vaikka tyttärestäsi ei tulisi kovin pitkää, niin ei hänen elämänsä siksi huonompaa ole.

Tosin tuon ikäisestä ei voi vielä mennä sanomaan, osa kasvaa nopeasti, osa hitaasti.

Vierailija
15/42 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en kyllä alle 155- senttinen haluaisi olla. Siis teille, jotka ihmettelette, mitä vikaa on olla lyhyt. Miehillähän tuo on paljon isompi ongelma, siis olla huomattavasti tavallista lyhyempi.

Vierailija
16/42 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keertoo paljon ihmisestä se, että suurin huoli lapsen suhteen on pituus...Oletettavasti ap kuuluu niihin ihmisiin jotka tulee esim ravintolassa mulle sanomaan ihna vartavasten, että "ootpa sä lyhyt".

Mieluumin lyhyt ja toimivat aivot kuin toisin päin...

Vierailija
17/42 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen "vain" 152cm, ja eipä ole pienuus minua haitannut, ja itse asiassa ala-asteella en ollut edes lyhimmästä päästä.

Meidän neitokaisen kasvukäyrää seuratessa veikkaisin, että tulee äitiään pidemmäksi, mutta kuten jo edellä mainittiin, niin mitä vaan voi vielä käydä.

Serkkutyttö ei ollut 6 vuotiaana varmaan edes 110cm ja nyt on murrosikäisenä jo yli 160cm

Vierailija
18/42 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olishan se nyt kiva olla suht samalla korkeudella muiden kanssa. :) -ap

eli aika monta senttiä lyhyempi kuin keskiverto suomalainen nainen. Olen aina ollut tyytyväinen kroppaani. Se toimii loistavasti ja on ihan hyvännäköinenkin. :) Mies on rapiat 30 cm mua pidempi enkä yleensä edes huomaa meidän pituuseroa (muuten kuin että onhan se iso). Valokuvista joskus vain katson, että Ohoh! :D

Tarinan opetus: ei ne sentit merkitse, vaan hyvä itsetunto.

Vierailija
19/42 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saman mittainen olen (tosin mies "vain" 25 cm mua pidempi). Enkä koskaan ole ollut mitenkään traumatisoitunut pituudestani, vaikka varsinkin nykyteinit vaikuttaa aivan hujopeilta. Tulen olemaan mummona sellanen pikkanen käppänä :-)

Pidän pitkistä miehistä ja mun varrella niitä pitkiä miehiä todella riitää. Jo 170 cm pituinen mies on mun vinkkelistä pitkä ja komea. Omani tietysti aivan erityisesti.

Vierailija
20/42 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vanhemmat olemme 174 ja 188 cm. Mieheni venähti vasta teini-iässä, siihen saakka oli ns. pieni. Sitten spurttasi valtavaa vauhtia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi