Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masennuslääkkeiden ym. käyttäjät

Vierailija
09.02.2010 |

Mitä sellaisia vaikutuksia noilla lääkkeillä pitäisi olla, että voi sanoa niiden toimivan? Itse olen kokeillut aika montaa lääkettä ja lääkeyhdistelmää vuosien aikana, ja mietin edelleen usein itsemurhaa, en koe juurikaan iloa, tulevaisuus vaikuttaa toivottomalta, en jaksa sosiaalisia tilanteita. Pystyn jonkun verran keskittymään opiskeluun, kun huomasin, ettei opiskelemattomuudestakaan ole hyötyä. Muuta vaikutusta en ole huomannut, paitsi ikäviä sivuvaikutuksia kuten libidon heikkeneminen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sä vaan olet luonteeltasi tommonen säälin kerääjä?

Vierailija
2/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sä vaan olet luonteeltasi tommonen säälin kerääjä?

sittenhän voin aivan hyvin tappaa itseni, jos parempaa ei ole luvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai sä itse tiedät mitä sun kannattaa tehdä?

Vierailija
4/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai sä itse tiedät mitä sun kannattaa tehdä?

mutta jotkut yrittää väittää, että itsemurhahaluni johtuu masennuksesta. Ehkä mun geenit on vain muodostuneet itsetuhoiseksi, ja on mun kohtalo lakata elämästä tässä vaiheessa.

Vierailija
5/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele lääkärin kanssa lääkitys vaihtoehdoista. Niitä on erilaisia. Oletko kokeiluissa odottanut vaikutuksia riittävän kauan? SSRI lääkkeissä vaikutukset alkavat näkyä vasta monen kuukauden jälkeen. Kiinteä hoitosuhde kannattaa pitää vaikka väkisin, kun olet noin alamaissa

Vierailija
6/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyödy lääkityksestä, ei edes lääkevaihtojen jälkeen. Minun masennustani on yritetty hoitaa seitsemän tai kahdeksan eri lääkkeen avulla, mutta jokaisesta olen joutunut vain huonompaan kuntoon kuin lääkitystä aloittaessani.

Suosittelen lääkkeen rinnalle ehdottomasti psykoterapiaa, se on tuntunut oikeasti avaavan minunkin sisäisiä umpisolmujani.