Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan että saan lapseni päivähoitoon, koska en jaksaisi tehdä mitään mikä olisi lapselle tärkeää.

Vierailija
09.02.2010 |

Käymme ainoastaan ulkona viikonloppuisin kun isäkin on paikalla. Yksin en saa aikaiseksi lähteä. Ja nyt joku sanoo että lasten kanssa helpompaa ulkona..ei ole, täällä ei ole mitään tekemistä ulkona, ja siellä on maaailman tylsintä! Viihdyn kotona mielummin. Lapset leikkivät/katsovat dvd:tä tm täällä sisällä. Mulla on kurja olo, kun olen niin saamaton ja laiska äidiksi. päiväkodissa he saavat sentään ulkoilla ja tehdä kaikkea mielekästä. Päiväkotiin ensi syksynä, kun aloitan taas opiskelun. Onnkeksi kesä tulee.. Lapset 4v ja 10kk..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se ei ole mulle mieleistä. Tykkäätkö piirtää tai maalata, itse tykkään ja askarrellaan paljon (2- ja 3-v). Tarrojen liimaus paperille on myös mielipuuhaa ja värityskirjojen värittely, varmaankin teidän 4-vuotias tykkäisi askartelu puuhista. Pienemmälle anna mainoslehtiä revittäväksi tms. Mene uimahalliin lasten kanssa, vaikka mitenkä tuntuisi etten jaksa lähteä, niin yrität vaan pakolla saada itsesi liikkeelle. Olen yleensä todella voimaton ja väsynyt, mutta pakotan itseni toimimaan lasten vuoksi ja tekemään yhdessä asioita.

Vierailija
2/4 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On päiviä, että olen tomera ja teemme vaikka mitä (=käymmä pari tuntia kaupungilla, kirpparilla tms). 4-vuotias tykkää piirrellä ja leikata yms..minä kuljen 10kuisen perässä. Jos näin voi sanoa, niin olen 100kertaa parempi äiti, jos minulla on työ/koulu kotona olon vastapainoksi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa keskittyä mihinkään minuuttia pidempään (paitsi ehkä dvd:hen, mutta niitä ei katsella koko päivää), riehuu nyt tuolla huoneessaan. Menee huomenna päiväkotiin, vaikka alunperin suunnittelin pitäväni vielä huomisenkin kotona. Ei tästä tule mitään :(.

t. masentunut äiti

Vierailija
4/4 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole äitikavereita ja lapsellakaan ei ole kavereita? Sama täällä. Muuten tykkään kotona olemisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi