Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua vatsavaivaan!

Vierailija
09.02.2010 |

Olen raskaana (rv13) ja minulla on nyt kuukauden ajan ollut vatsa jotenkin sekaisin.

Tuntuu ummetukselta, mutta vatsassa kiertää ripulin tavoin.

Käyn päivässä monta kertaa kokeilemassa ulostamista, mutta onnistun vain noin kerran viikossa/harvemmin ja silloinkin löysän kakan ulos saamiseksi joutuu ponnisteleemaan puoli tuntia.

Vatsa on jatkuvasti kipeä, välillä vielä vihlaisee kovasti, varsinkin ruokailun jälkeen. On myös kamalia ilmavaivoja.

Syön säännöllisesti päivässä 5 ateriaa päivässä, en käytä sokeria ja kuituja syön paljon.

Vettä juon noin 2-3 litraa päivässä sen lisäksi juon vain maitoa tai piimää, en sokerisia juomia. Minulla on laktoosi-intoleranssi, joten käytän laktoosittomia maitotuotteita.

Ulkoilen ja liikun päivittäin 1-3 tunnin ajan, lisäksi paljon hyötyliikuntaa.

Mistä ihmeestä apu tähän vaivaan?

Levolac ei auta ja en tiedä voiko raskauden aikana muita valmistetia käyttää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin juuri että alushousuihini oli tullut tippa verta takapuolesta. Kakkaamisen yhteydessä tulee myös. Ei siis sellaista tummaa, vaan kirkasta. Eli ilmeisesti peräaukossa on haava, vaikka en ole kakannut taas moneen päivään..

Auttakaan nyt joku :(

Vierailija
2/3 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on siellä peräsuolessa kova ulostemassa joka ei pääse ulos. löysä uloste jonka saat ponnistettua on ohivuotoa. osta apteekista pienoisperäruiske Microlax, käytä ohjeen mukaan niin helpottaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin netistä ja tuo tosiaan näyttäisi sopivan raskaudenkin aikana.

sulla on siellä peräsuolessa kova ulostemassa joka ei pääse ulos. löysä uloste jonka saat ponnistettua on ohivuotoa. osta apteekista pienoisperäruiske Microlax, käytä ohjeen mukaan niin helpottaa!