Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huoh kumpi tässä on oikeassa, kumpi väärässä?

Vierailija
08.02.2010 |

Kiistaa miehen kanssa tietty. Mies on sitä mieltä, että passaan lapsemme piloille, ja minä taas miehen käytöksestä sitä mieltä, että hän ei toimi aikuisen tavoin.

Esimerkkejä: lapselta jäi tänään viemättä pulkka kouluun, koska hän ei saanut sitä varastosta. Lumen lapioinnista huolimatta ovi ei auennut. Mieheni oli sitä mieltä, että tuon ikäisen on homma osattava, eikä mennyt auttamaan.

Yksi lapsistamme oli tunteja ulkona, eikä päässyt koulusta kotiin, kun hänellä ei ollut avaimia. Mies oli kyllä siihen aikaan kotona, mutta ei periaatteesta avannut ovea, kun lapsi kuulemma ei vain viitsi kaivaa avaimia repustaan, oppiihan nyt ainakin kertaheitolla.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et meidän 10-vuotiaalla on välillä ollut tapana soitella koulusta tullessaan ovikelloa, kun ei ole jaksanut kaivaa avaimia repusta. Mies on joskus jättänyt avaamatta unenpöppörössä (yötyö) ja kummasti ne avaimet on sitten löytyneet :)

Asumme siis kerrostalossa, omakotitalossa oven avaamatta jättäminen on mielestäni suurempi "rikos", varsinkin jos on pakkasta. Tai jos kiusallaan jättää avaaamatta.

Vaikea ottaa sen enempää kantaa ap:n kertomukseen, mutta kuulostaa tietysti ikävältä toiminnalta. Ap:n miehellä tosin voi olla pointtina, että jos kerran jää oven taa, niin avaimet muistuvat helpommin seuraavalla kerralla mukaan.

mutta esim.minä olen välillä totaalisen kyllästynyt meidän teinin "muistamattomuuteen". Kaikista menemisistä,tekemisistä vastuu lankeaa aikuiselle. Vaikkapa tässä tapauksessa,vaikka eihän teinit mitään pulkkaa tarvitse,niin jos seisoo varaston oven takana,15- vuotias poika, eikä "saa"ovea auki lumen takia ja vanhemman pitäisi tulla antamaan pulkka,niin kyllä siinä vähän turhautuu.

Vierailija
42/42 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta. Itse en tuollaista "miestä" katselisi päivääkään pidempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi