Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälkivuodon määrä vaihtelee, normaalia?

Vierailija
08.02.2010 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkunut enemmän tm?

Vierailija
2/5 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin asiasta neuvolasta 4 viikkoa vuodettuani. Mulla oli välillä päiviä, ettei tullut juuri mitään ja sitten taas runsasta veristä vuotoa.

No nyt olen vuotanut 7 viikkoa, enkä enää pidä tilannetta ihan normaalina... Neuvolan täti ei osannut sanoa onko normaalia vai ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia, että vuoto on välillä tosi runsasta (ei meinaa pöntöltä voida nousta, kun melkein valumalla tulee) ja hyytynyttä verta, välillä ei juuri mitään? Kyselin tuolla alempanakin aiheesta, kun alan ihmetellä tilannetta...

t. 3

Vierailija
4/5 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..neuvolaan soittelin jälkivuodon aikaan.

Mulla loppu vuoto ja päivän päästä alko oikein lorisemaan ja tuli sormenpään kokosia hyytymiä sillo tällön.

Kyllä se sitten aikanaan loppu(juuri ennen jälkitarkastusta), mulla oli jälkitarkastus 9vko synnytyksestä.Jouduin kaavintaan ja oli aika dramaattinen synnytys muutenkin.Ei ollu 9vkon kohdalla vielä kohtu parantunut ja tehtiin uusi jälkitarkastus kuukauden päästä, sit oli kaikki ok.

Vierailija
5/5 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia. Mulle sanottiin, että siinä vaiheessa kun alkaa kotiin pääsyn jälkeen tulla nyrkin kokoisia verimöykkyjä niin soittaa synnärille, muuten ei vaihtelu haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi