Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä loppuraskauden 'tylsyyteen' :)

Vierailija
08.02.2010 |

Minulla on laskettu aika sunnuntaina,eli oikeastaan esikoiseni voi syntyä milloin vain :) Minulla on kauhea tekemisen puute! Uhkun energiaa ja haluaisin vinkkejä siihen,mitä näinä 'viimeisinä päivinä' kannattaisi tehdä. En jaksa vain löhötä ja ottaa rennosti,siivoan koko ajan ja järjestelen tavaroita. Meillä on kotona todellakin kaikki valmiina vauvaa varten,mutta mitäs nyt? Mitä te muut mammat teette/olette tehneet raskauden viimeisimmillä viikoilla?:D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä sulle:

Tee ruokaa pakkaseen,vuokraa leffoja, lue kirjoja, käyt kirjastossa lukemaassa lehtiä, käy kävelyllä, käy kahvilla, tee käsitöitä,

Nauti...

Vierailija
2/5 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sanovat että ota nyt rennosti ja nuku unta varastoon kun vielä voit. En minä pysty nukkua päivät pitkät :D koti kiiltää kuin timantti,koko ajan luuttuan lattioita. Ota miehesi mukaan ja lähde lenkille vaikka? Tenttaa miestäsi vauvan hoidosta,niin minäkin teen. Jokaisesta oikeasta vastauksesta saa muiskun poskelle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli muuten hitsin hyvä idea.

Oon itse jäämässä parin viikon päästä mammalomalle ja odotan jo kauhulla, miten mä kestän näiden seinien sisällä.. siis toki ulos voi mennä, mut ei sielläkään voi koko päivää luuhata :D

Vierailija
4/5 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein kaikenlaista sellaista, mitä ei muuten koskaan ehtinyt. Se äitiysloman alku taisi ollakin eka kerta eläissäni kun olin kokonaisen kuukauden ihan vaan kotosalla.

Eli keskeneräisiä käsityöjuttuja, valokuvien järjestelyä, komeroiden siivousta jne. Lisäksi ulkoilin paljon ja luin paljon kirjoja. Ja ruuanlaittoa, leipomista ym, pakkaseen en tosin juuri mitään tehnyt.

Vierailija
5/5 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosin oli kaksoset ...joten vielä vähemmän aikaa/voimia heilua keittiössä.

Mutta kun et voi tietää miten väsy saatat olla vauvan kanssa. Jospa pieni ei nuku, jospa imetys ei suju... jospa masennut (luultavasti et, en haluu maalata piruja...)

Imettäessä on kiva mutustaa jotain pientä. Ja jano on koko ajan. Tee tosiaan makaroonilootaa, pizzaa ja pari satsia lihapullia pakkaseen. Ei tarvii sit väsynä nassuttaa eineksiä tukka rasvaisena : )

Pari pullaapitkoo voit pakastaa, ja jonkun kuivakakun. Kuitenkin on parit vieraat jotka tunkee vauvaa ihmettelemään ilman rotinoita.

Onnea vauvasta ja ihania päiviä sulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi