Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri tahtoi kolmenkimppaan minun ja mieheni kanssa?!?!?!

Vierailija
08.02.2010 |

Voi apua. Nyt on pakko kirjoittaa, sillä en saa enää rauhaa ajatuksiltani.

Olin lauantaina viihteellä mieheni ja hänen kaverinsa kanssa. Alkoholi maistui miehille liiankin hyvin ja itsekin kyllä ihan suht' hyvässä tuiterissa olin. Kun oli kotiin lähdön aika, ehdotimme kaverille, että tulisi meille yöksi. VITSILLÄ heitin jotain kolmenkimpasta.. SE OLI VIRHE!

Taksissa istuin kaverin kanssa takapenkillä ja hän jo siinä hieman lääppi, kuten oli jo aikaisemminkin baarissa tehnyt.. Kaveri kysyi mieheltäni, että haittaako häntä ja tämä vastasi, että ei häntä haittaa jos minuakaan ei haittaa ja kunhan ei pidemmälle mennä. Eipä se haitannut minua kun ihan vitsillä sen otin.

Kun kotiuduimme istuin mieheni sylissä ja jalkani olivat tämän kaverin sylissä. Hän katseli mua kauan (jota oli tehnyt oikeastaan koko illan), kunnes rupesi riisumaan sukkiani ja hivelemään jalkojani, säärtä ja vähän reittäkin. Siinä vaiheessa tajusin, että hän oli vissiin ottanut sen kolmenkimppa-vitsin tosissaan ja halusi nyt toimiin. Pomppasin ylös ja painelin parvekkeelle.

Kaveri tuli perässäni selvästi loukkaantuneena ja höpisi jotain kotiin lähtemisestä. Jäi sitten kuitenkin sohvallemme nukkumaan ja aamulla oli poissa.

Nyt ihan todella vaivaa. Ottiko kaveri ihan tosissaan vitsini! Haluaisin ottaa asian puheeksi, mutta en tiedä muistaako kumpikaan miehistä tapahtumia! En varmaan enää koskaan kehtaa nähdä tätä miehen kaveria!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään ei oloa paranna ainakaan se, että tämä kaveri on kihloissa ja suunnittelee häitä morsiammensa kanssa. :/ Hänhän oli valmis "pettämään"!! Voi vattu mikä tilanne ja olo! ap

Vierailija
2/9 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääppii sua baarissa ja taksissa "vitsillä", ja sitten sinä "vitsillä" ehdotat kolmenkimppaa, etkä tajua, miksi kaveri jatkaa lääppimistä? Hommaa parempi huumorintaju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotat kimppaa ja sitten moralisoit toista kun siihen suostuisi.

Vierailija
4/9 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja antanut vaikka b-rappua hänelle. silloin ei miehesikään olisi suuttunut kun ette olisi mennyt liian pitkälle koska kakkosta ei lasketa!

Vierailija
5/9 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jos ei päästä sisälle. Eli vetää ulos juuri kun on tulossa...

*Eihän se silloin voi väärin olla?*

Vierailija
6/9 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni petti minua ja antoi miehen päästää sisälle. Se jos mikä ottaa päähän.

on jos ei päästä sisälle. Eli vetää ulos juuri kun on tulossa... *Eihän se silloin voi väärin olla?*

Vierailija
7/9 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä ennenkin lääpitty vitsillä ja "ehdoteltu" yhtä jos toistakin, mutta koskaan ennen ei ole kumpikaan oikeasti koittanut tai edes halunnut sen enempää! :D ap

Vierailija
8/9 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka miehen tietämättä. Ette te muutoin tuosta pääse ylitse. ..tai edes suikkiin hieman.

Vierailija
9/9 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokia sattuu ja rapatessa roiskuu. Ja eiköhän niihin kolmenkimppoihin ole juuri noin tavallisesti päädytty. Puheeksi siis kannataa ottaa vain jos haluaa ottaa uudestaan ja mennä eteenpäin. Muuten vaikeneminen on kultaa.

Mulle sattui samanlainen tilanne, josta ryntäsin pois. Ajatus ei kylläkään ollut vastenmielinen, mutta tuli liian yllättäen - asiaa piti ensin pohtia oman miehen kanssa kahdestaan selvinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän