Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

L&B vai Me&I

Vierailija
08.02.2010 |

ja miksi?

Vai molemmat?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ensi kesää odottamassa edellisten sesonkien tuotteita liuta. Ostin, kun maahantuoja lopetti väliportaassa. Lisäksi ostan kirpputoreilta, jos sattuu löytymään.

Uuden malliston vaatteita en välttämättä osta lainkaan, koska ensi kesän vaatteita jo niin paljon.

Vierailija
2/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

L& B on tylsä ja Me&I kallis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

L& B on tylsä ja Me&I kallis.

Vierailija
4/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mun mielestä molemmat aika kalliita. Ja samantyylisiä vaatteita plus ihan samaa laatua löytää ihan kaupoistakin, halvemmallakin.

Vierailija
5/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan tylsä: tyylikkäät ajattomata tuotteet ja musta osttautuneet hyvin kestäviksi.

Me &i vaikea yhditellä muihin ja ainakin meillä ollut nyt luvattoman monta paitaa jotka mennyt lepruiksi ja kulahtaneeksi :(

Vierailija
6/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näistä on pakko valita. Laadukkaat vaatteet säilyy jopa hyvänä pienemmille sisaruksille. Ajattomat mallit. Miinuksena kallis hinta :(

Vierailija
7/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni L&B kevät-kesämallisto on pettymys. Liikaa retro- ja kukkakuoseja. On ollut ennen suosikkini, mutta nyt jopa Me&I mallisto miellyttää enemmän.

Vierailija
8/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti.

Olen ihan koukussa siihen.

Ihan näinä päivinä pitäisi taas tulla paketti...

Vierailija
9/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lingon & Blåbär

Vierailija
10/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmää ei L&B miellytä yhtään. Makuasioitahan nämä on :) Lisäksi totesin että me&i on edullisempi kuin tuo kilpailija! Ja mä olen ainakin ollut laatuun ihan tyytyväinen, en siis valita..

Vierailija
11/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin äsken L&B:n nettisivut. Mun mielestä ne vaatteet oli tosi tylsiä. En tuohon hintaan tollasta ostaisi mistään hinnasta. Me&I vaatteet paljon pirteempiä ja kivoja kuoseja. Kalliita on nekin, en usein malta ostaakaan. Ehkä kerta vuoteen paita/tunika ja housut tytölle. Sit ku tykkää monesta kuosista, niin onkin vaikeeta päättää minkä ottais ;).

Vierailija
12/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään paljon enempi!!! :) Ovat ajattomia ja eivät kärsi pesusta. Voi kierrättää vanhimmalta nuorimmalle eivätkä näytä kauheen pahasti kulahtaneilta!! Meillä on suurin osa vaatteista kiertäny kaikilla neljällä...

Vierailija
13/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

L&B on tylsä ja Me&I kallis ja mielestäni laatu ei vastaa hintaa.

Vierailija
14/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat pitäneet linjansa. Laatu on hyvä ja meillä kiertää yhä sieviä 7v vanhoja vaatteita lapsilla. Mutta minusta mallisto on sekava entiseen verrattuna. Tykkäsin siitä, että oli pirteitä perusvärejä, joita oli helppo yhdistää ja joka kaudella joku kiva vähän erilainen juttu, joka myös oli helppo yhdistää niihin muihin.

M%I on ihan kiva, mutta laatu ei ole tasaista. Tänä keväänä en taida tilata kummastakaan.

Vierailija
15/15 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintaansa nähden älyttömän huonolaatuinen ja niitä on jokaisella lapsella. Käy tylsiksi tosi äkkiä.

Meillä ostetaan lähes ainoastaan Po.P:n vaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi