Miten jaksaa töissä kesälomaan asti?
Yksi ainokainen lomapäivä jäljellä ja kesäloma tänä vuonna tod näk vasta elokuussa.
Miten ihmeessä jaksaa yhdellä vapaalla sinne asti kun tässä ei hirveesti niitä pyhiäkään ole välissä?
Nyt vinkkejä kehiin, kiitos!
Kommentit (9)
Pidät sen ainokaisen talvilomapäiväsi vaikka helatorstain jälkeisenä perjantaina, niin saat jo ihan kivan pituisen breikin. Viikonloputkin kannattaa käyttää ihan vaan rentoutumiseen vaikka hyvän ruuan ja viinin parissa. :)
Onneksi on pääsiäinen sentään. Ja voithan jäädä omalle lomalle ;-=
näin siinä käy kun lapsella leikkaus ja siihen ei saanut palkallista vapaata vaan oli pakko ottaa lomaa. Muita hoitajia ei ollut. Eikä sekään mitään lomaa ollut....rankempaa kun työnteko.
Kaikenkaikkiaan pyhäpäiviä vain 4 plus se yksi lomapäivä, joten ei paljon naurata. Palkatonta ei ole varaa ottaa, joten vaihtoehdot vähissä. Viikonloput ei riitä rentoutumiseen kun silloin täytyy hoitaa kaikki rästiin jäneet kotityöt ym asiat.
ap
En ole pitänyt vuoteen yhtään ylimääräistä vapaata ja yleensä lauantaitkin töissä. Asennoitumis kysymys.
T:Yrittäjä
että tässä elämässä ei ehtisi muuta kuin töissä istua. Ihan ymmärrän ap:n surun. Itsellä ei oole ollut 8 vuoteen kesälomia, koska teen pätkätöitä (joo-o, omaa tyhmyyttä..) ja näin ollen aina kesät lomitan jotakuta. Ei ole kivaa sekään.
kun ttaas täällä joutuu miettimään onko kohta edes koko työpaikkaa. Ongelmansa kullakin.
En ole pitänyt vuoteen yhtään ylimääräistä vapaata ja yleensä lauantaitkin töissä. Asennoitumis kysymys.
T:Yrittäjä
Työnarkomaniasta kannattaakin olla ylpeä.
oletko töissä 7pv viikossa?