Kuinka nopeasti raskaushormoni laskee keskenmenossa??
Arvo oli viikko sitten hieman alle 4000 kun minulle tuli keskenmeno. Kohdun pitäisi olla nyt tyhjä, joten minua mietityttää miten nopeasti tuo hormonimäärä laskee normaalille tasolle?
Kommentit (9)
mutta ymmärtääkseni se riippuu onko kohdussa enää mitään. Pienikin retale jotain istukkaa voi ylläpitää hormonimääriä kauan. Muuten se kait laskee suht vikkelään..
Just näin hyvin tiesin. Jos tahdot, niin osta vaikka mammaksin halpoja liuskatestejä niin näet koska viivaa ei enää tule.
Ja suuri pahoitteluni keskenmenosta. Itselle se oli tosi vaikea paikka.
mutta ymmärtääkseni se riippuu onko kohdussa enää mitään. Pienikin retale jotain istukkaa voi ylläpitää hormonimääriä kauan. Muuten se kait laskee suht vikkelään..
Just näin hyvin tiesin. Jos tahdot, niin osta vaikka mammaksin halpoja liuskatestejä niin näet koska viivaa ei enää tule.
Sitähän nuo raskaustestit mittaavat. Hcg:tä eli raskaus/istukkahormonia.
Sitähän nuo raskaustestit mittaavat. Hcg:tä eli raskaus/istukkahormonia.
jos raskaana on.. muodostuu se istukkakin... Vaikka oliskin sit kyseessä se tuulimuna.
mutta laskuun lähtee heti kun kohtu on tyhjentynyt.
Mulla meni kesken viime kesänä, pvä oli sunnuntai. Maanantaina kävin ultrassa ja kohtu oli tyhjä, otettiin verikoe ja seuraavana päivänä kävin uudestaan verikokeessa ja hormooniarvo oli laskenut jo tuhannella..että tuskin siitä sit kovin kauaa meni kun oli kokonaan poistunut.
jos raskaana on.. muodostuu se istukkakin... Vaikka oliskin sit kyseessä se tuulimuna.
Silti kesti sen toista kuukautta ennenkuin se laski alle 10.
Kokemuksia? Milloin ekat omat menkat jne.?