Pumpasen Petsku
on ihan karmea tyyppi. Se poseeraa missukkansa rinnalla joka kerta typerä nauru naamallaan, joka kertoo "Hei mä oon julkkis, kun oon päässy kuvaan mun missityttöystäväni kanssa!"
Nypityt kulmakarvat ja pepsodentsmaili - *yrjööööö* Kaiken lisäksi toi heppu on kuulemma ihan tavis duunari, jonka bisnekset on semmosta pikkupojan räpiköintiä tyyliin "suuremmat puheet, kuin toteutus"
Sori ilkeämielisyyteni - oli vaan pakko purkautua jonnekin...
Kommentit (14)
niille jotka kutsuivat häntä julkisuushakuiseksi. Oli närkästyneenä todennut että hän on jo aikaisemmin esiintynyt maailmanlaajuisissa urheilulehdissä. Ei tarvitse missin poikaystävä -julkisuutta kun on jo julkkis omilla avuillaan.
päivittäin lehdissä Miss Suomeen liittyvissä asoissa kun onhan sillä omaakin julkisuuspohjaa... :p
Taatusti tullaan näkemään rärikkäitä vaiheita :D
Jotenkin minulla on paha aavistus Petskusta - ilkeät silmät sillä ainakin on.
Olihan se Seiskan mukaan ostanut missilleen noin 1200e merkkilaukun.
Sen Ex ei ainakaan valehdellut kun sanoi Petskun olevan julkisuustyrkky. Se on varmaankin Viivin kanssa just niin pitkään kun saavat itsensä pidettyä lööpeissä.
hih, johan nimikin on kuin jostain sarjiksesta tai pilapiirroksesta;-) Aikamoinen pariskunta kyllä ovat ja Petskun näköiseltä mieheltä en kyllä autoa tai asuntoa ostaisi...
Käy Viiville vielä samalla tavalla kuin Sinkkuelämää -sarjassa Samanthalle :D
Käy Viiville vielä samalla tavalla kuin Sinkkuelämää -sarjassa Samanthalle :D
jääkiekkoilija poimi Viivin parempaan talteen.
Toivottavasti ei pauku sen jälkeen jäähallilla....
muuttaa yhteen kahden kuukauden seurustelun jälkeen... petsku halus varmaan varmistaa paikkansa lehtien sivuilla.
niille jotka kutsuivat häntä julkisuushakuiseksi. Oli närkästyneenä todennut että hän on jo aikaisemmin esiintynyt maailmanlaajuisissa urheilulehdissä. Ei tarvitse missin poikaystävä -julkisuutta kun on jo julkkis omilla avuillaan.
ja eikös sen pitänyt olla petsku joka kustansi viivin nykiin, eikä seiksa lehti...?? ei ymmärrä??
oliko seiska paikalla "ihan sattumalta"...???