Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB ja "mitä mietit" -tilapäivitykset

Vierailija
07.02.2010 |

Mulla on yks sellainen kaveri, jolla esim. nyt viimeisen 2kk aikana on tilapäivityksiä 3-5 vkossa ja jokaisessa(!!) lukee "salille" tai "spinningiin" tai "lenkille" tai "jumppaan"

MITÄÄN muuta ei siis ole FB:ssa raportoinut kuin nuo liikuntahommat. Kyseessä nainen, jolla on yks lapsi ja missään ei koskaan lapsestaan mainitse mitään. Tiedän, että lapsi oli ns. vahinko. On nyt naimisissa muun kuin lapsensa isän kanssa.

Vaikka yleensä en mieti kauheesti muiden asioita, on nyt kuitenkin alkanu mietityttämään, että millaista tuon kaverin ja lapsensa elämä on.. Ja mikä ihmeen tarve(?) naisella on koko ajan korostetusti tuoda esiin tuo liikunnalisuutensa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kaveri joka kirjoittaa vain lapsestaan eikä koskaan itsestään, lapsen kanssa sitä ja lapsen kanssa tuota. Lapsi teki sitä, lapsi teki tätä. En minä hänen LAPSESTAAN ole kiinnostunut vaan hänestä itsestään!

Vierailija
2/3 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kaveri, joka teki tuollaisia salillakäyntipäivityksiä kaiket päivät, ja vasta kun joku sille vittuili kerran että mitä, etkö mee tänään salille, se itsekin havahtui että hitto, olenpa hassu kun koko ajan tuollaista päivitän.

Joku salillakäynti on suht neutraali asia fb:ssä kaikkien nähtäville päivitettäväksi, toisin kuin lapsen asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia asioitani sielä kirjoitan, en levittele lasten juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän