Hulluks tulossa
Huomenta! Ajattelinpa kysellä että onko kellään ollu vastaavaa ongelmaa, kun käytössä terolut&clomifen (pitkä kierto&ovuloimattomuus, 5 vuotta yritystä), ja kierrot ollu niiden avulla 29-30 niin nyt kp 39 eikä menkkoja tullut? r-testit negaa siis. Siis ennen pitäneet kierron kurissa ja yhtäkkiä ei enää? Kävin kp 13 ultrassa, oli kehittänyt 15mm follin, limakalvo 5mm, eli ihan ok (?). Ovulaatiota en kyllä tikuilla ole koskaan bongannu.. Mut siis, voiko olla et tarviis vahvempia ropeja sitte kun menkat ei ala enää noilla (Primolut?)? Apua vittu mä tuun hulluks, en jaksa enää. Seuraavaks kai se on mentävä niihin inseminaatiohin. Mulla tehty pco-diagnoosi ja endoa epäilty. Olen vaan elätellyt toivoa et kyllä se tästä ja yrittäny olla ressaamatta, käyny vyöhyketerapiassa..Mut kohta en jaksa enää toivoa. Mut jos joku haluais vaikka manata samoja ongelmia mun kanssa niin mukaan vaan :), ja kokemuksia kehiin! olipahan tilitys :D
Tuli sellainen kysymys mieleen että kauanko olet syönyt clomifenia ja onko välillä pidetty taukoa? Minusta tuo limakalvo on ohuehko, ja se voi johtua siitä jos olet käyttänyt clomifenia useita peräkkäisiä kiertoja putkeen.