Laihdutin 15 kg, mies ei suostunut antamaan lahjaa!
Laihdutin siskoni kanssa 15 kg ja siskoni mies osti tälle siitä hyvästä Kalevala-korun. Oma mieheni ei ostanut mitään, vaikka sanoin hälle, vituttaaaa!!!!
Kommentit (22)
Mies ei ymmärrä miksi pitäisi lahjoa sua jotenkin, kun olet ollut ihan hyvä ennenkin.:)
Siskosi mies ei pitänyt siskostasi pulleana. Sinun miehesi piti sinusta ja pitää edelleen.
Harmi homma. Suomessa miehet eivät muutenkaan osta naisille lähes koskaan mitään. Se on kulttuurissa kai.
Mutta palkitse sinä itsesi, olet sen ansainnut!
Totta kai mies saisi iloita siitä, että elän terveellisemmin, mutta kyllä se vasta junttia olisikin, että hän lahjoisi minua siitä että olen hoikempi.
Se -15 kg on se lahja ja palkinto, ei mikään Kalevala-koru! Ja siskon mies on siskon mies, sun mies tekee asiat toisin.
samanlaista yllätystä et olisi kokenut, jos miehesi olisi käskystäsi tuonut samanlaisen korun. Se olisi ollut pelkästään mautonta kopiointia.
kuulostaa naurettavalta, miksi pitäis saada lahja 15 kg tähden.
kanattasko ajatella asiaa siltä kannalta, että lisäsit elinvuosiasi ja saat ostella uusia vaatteita? Mihin ihmeeseen sä jotain kilokoruja tarviit?
Etenkin kun kiloja on pudonnut joku kohtuu normaali määrä kuten 15, eikä esim. 50.
En mäkään antanut lahjaa kun mies juoksi maratonin. Onnittelin tietysti, olisinkohan jonkun miehen lempparilimun antanut juoksun jälkeen.
laihdutettuani 15 kg. En minä miehen takia laihduttaisi vaan itseni.
..mikä tahansa tyhmä. Oletko h..ra, jota pitää lahjoa?
Siis miksei voisi ostaa rakkaalleen lahjoja? Laihduttaminen on kovan työn takana ja siitä voi kyllä vähän palkitakin. Meillä ainakin ostetaan aika usein jotain pieniä lahjoja, minusta se kuuluu asiaan. En ole mikään h.... mutta kyllä mielestäni mieheni pitää ostaa minulle lahjoja ja kohdella minua kuin prinsessaa=) Samoin minä ostan hänelle lahjoja ja olen muutenkin kiva vaimo;)
mutta pitääkö jokaisesta saavutuksesta antaa lahja?
Siis miksei voisi ostaa rakkaalleen lahjoja? Laihduttaminen on kovan työn takana ja siitä voi kyllä vähän palkitakin. Meillä ainakin ostetaan aika usein jotain pieniä lahjoja, minusta se kuuluu asiaan. En ole mikään h.... mutta kyllä mielestäni mieheni pitää ostaa minulle lahjoja ja kohdella minua kuin prinsessaa=) Samoin minä ostan hänelle lahjoja ja olen muutenkin kiva vaimo;)
öööö... tekee toisen onnelliseksi? Ei kai aikuista ihmistä voi hemmotella piloille?
nauti nyt 15 kiloa kevyemmästä kropastasi ja osta itse itsellesi "palkintoja" esim uusia vaatteita tai vaikka sitten se koru!!!
mutta jos esim mieheni olisi laihduttanut 15 kg antaisin hänelle lahjan vasta vuoden päästä, jos se 15 kg on pysynyt poissa. Siinähän vasta "veri punnitaan". Siis jos nyt ylipäänsä tulisi mieleen antaa lahja ihmiselle siitä, että hän huolehtii terveydestään.
Tärkeämpää mun mielestä on kannustaa ja tukea laihduttamisen ajan. Se on hieno "lahja".
Miksi pitäisi ostaa lahja kun siskokin sai?
Mikset itse osta itsellesi palkintoa jos sellaista kaipaat? Kai tuollaisen kilomäärän pudotettuaan saa ostella jo uusia vaatteitakin, luulisi niistä olevan palkintoa ja kannustusta....
Parisuhteessa pienet lahjat - esim. juuri toisen saavutusten juhlistamiseksi - ovat niitä pieniä romanttisia tekoja ja arjen suolaa, mutta HALOO, eihän lahja ole mikään lahja, jos sitä VAADITAAN puolisolta. Siis mikä se sellainen lahja on, joka saadaan, kun mennään sitä ensin pyytämään? Eihän se lämmitä mitenkään mieltä, kun eihän se silloin ole lahjanantajan omaehtoinen huomionosoitus.
Ja en ole kyllä koskaan kuullutkaan mistään laihdutuslahjaperinteestä =D...Synttäri- ja joululahjat ovat sellaisia vakituisia perinteitä, joten sellaisen voi olettaa rakkaaltaan saavansa. Muut lahjat ovat sitten spontaaneita huomionosoituksia, eikä tosiaan voi kuvitella miehen (tai kenenkään) tietävän, että laihduttamisesta pitäisi antaa lahja. - Jos mies haluaa muistaa vaimoansa tällaisen ponnistuksen jälkeen, onhan se kiva ja romanttista, mutta en ymmärrä, kuka OLETTAA että sellainen kuuluu asiaan, saati sitten ryhtyy lahjaa puolisolta kinuamaan. Eikös se koko muistamisen idea romutu siinä, jos lahja on itse puolisolta pyydetty? Samantienhän voi mennä kauppaan ja ostaa korun sitten itse!
Komppaan sitä paitsi kasia. Minusta lahja laihduttamisen jälkeen on hieman kyseenalainen. Ihan kuin mies nyt pitäisi minua parempana, kun olen hoikempi. Toivoisin ainakin, että "laihdutuslahjan" antaja muotoilisi onnittelunsa sitten tosi tarkasti nimenomaan henkilökohtaista tsemppausta, ei hoikempaa vartta, koskeviksi!
että ei _pidä_, mutta kukin tyylillään. Meillä lahjotaan puolin ja toisin ihan arjenkin keskellä.
Laihdutitko miehen ja korun tähden? Ihan oikeasti?