G: Uskotko, että jokaiselle meistä on maailmassa vain se yksi oikea ihminen,
jonka kanssa synkkaa täydellisesti, kuin jing ja jang?
Kommentit (8)
Uskon että on useitakin, tuurista kiinni tapaako niistä yhden, monta vai ei ketään.
Meillä on synkannut aina täydellisesti ja olemme luodut toisillemme ja toisillemme se ainut oikea.
Se jos kasvaa yhhteen jonkun kanssa on eri asia kuin se että on alusta asti ollut ainoa oikea.
Uskon kyllä, että suurimmalle osalle maailman ihmisistä on olemassa "Se oikea", mutta en usko, että sellaista on esim. minulle. Minä olen enemmänkin jossain määrin vain kasvanut yhteen mieheni kanssa, joskaan en niin paljon, ettäkö kenenkään maailma siihen kaatuisi, vaikka eroaisimmekin.
maailmassa on monia ihmisiä joihin voi rakastua, varmaan vähän vähemmän sellaisia joiden kanssa synkkaa ihan täydellisesti
mutta jos tuttavapiiri on sellainen normaalinkokoinen niin ei varmaan koviin moneen näistä ehdi törmätä elämänsä aikana niin että molemmat ovat vapaalla jalalla ja valmiita suhteeseen yhtä aikaa
Tasa-arvoisen hyviä vaihtoehtoja löytyy maailmasta useampia jokaisella. Vasta molemminpuolinen päätös ja sitoutuminen suhteen kehittämiseen luovat olosuhteet, joissa potentiaali täydelliseen synkkaamiseen pääsee kasvamaan todelliseksi yhteydeksi.
Toki jonkun kanssa voi kasvaa yhteen niin että hänestä tulee se ainoa oikea.