haluatko kysyä näkijältä jotain?
Kommentit (74)
Näetkö, olisinko voinut tehdä enemmän edesmenneen (nais)ihmisen hyväksi? Kannanko turhaan syyllisyyttä vai ansaitsenko sen?
Kaksi lasta tulee vielä. Miehen pitää alkaa nyt huolehtimaan terveydestään. Ei mitään vakavaa.
jonnekin päin olen kesällä muuttamassa, maasta vain ei ole selvyyttä vielä. Mistä maasta minulle avautuu jotain?
Olisiko minun otettava aktiivisemmin yhteyttä?
kahdessa ultrassakin sanottu tyttöä, joista toinen oli 4D :)
t. 3
Muutto harmittaa sinua, mutta löydätte kuin sattumien kautta vielä ihanamman kodin. Ei kovin kauas tarvitse muuttaa. Tunsin pelkosi kirjoituksesi kautta.
saammeko välimme vielä kuntoon, miten äitini ja siskoni? Häme
Voi itku! Olen niin taistellut työpaikan löytämisen kanssa. Ainakin vuosi - kamalaa! Eikä kolmatta lasta - miksi? Se olisi minulle hyvin tärkeä. Meillä on todella myrskyisä parisuhde juuri nyt - yllättävää jos olemme onnellisempia. Etenkin jos työelämä noin vaikeaa eikä kolmatta lasta.
Toivomaasi työpaikkaa odotat vielä ainakin vuoden. Kolmatta lasta en näe. Parisuhteessa myrskyn merkkejä mutta selviätte niistä ja olette sen jälkeen entistä onnellisempia.
Ihmettelen että haaveilet siitä kolmannesta lapsesta samaan aikaan kun parisuhde voi huonosti ja suhtaudut sen paranemiseen skeptisesti. Lapsia ei koskaan, koskaan saisi tehdä paikkaamaan isän ja äidin keskinäistä suhdetta. Jokainen järkevä ihminen tajuaa sen. Joten jospa keskittyisit niihin kahteen tenavaan ja olemaan heille maailman paras vanhempi ja mieheesi ja yrittäkää saada perhe-elämä tuossa kokoonpanossa balanssiin. Vauvahaaveet hyllylle!
saammeko toisemme ja toteutammeko suuren unelman ?
Kiitos :)
Entä perheen lisäys. Mitä muuta näet perheestämme?
Nannuli
Opiskelenko alaa, josta nyt unelmoin?
On niin raskas elämänvaihe ollut, että sanasi tulevat suurena ilona! Ja tämä koti(sen sijainti) ovat olleet sielulle lepoa ja rakkaille lapsilleni "paratiisi". Siunausta sinulle, näkijä!
Anne40
Voi itku! Olen niin taistellut työpaikan löytämisen kanssa. Ainakin vuosi - kamalaa! Eikä kolmatta lasta - miksi? Se olisi minulle hyvin tärkeä. Meillä on todella myrskyisä parisuhde juuri nyt - yllättävää jos olemme onnellisempia. Etenkin jos työelämä noin vaikeaa eikä kolmatta lasta.
Toivomaasi työpaikkaa odotat vielä ainakin vuoden. Kolmatta lasta en näe. Parisuhteessa myrskyn merkkejä mutta selviätte niistä ja olette sen jälkeen entistä onnellisempia.
Ihmettelen että haaveilet siitä kolmannesta lapsesta samaan aikaan kun parisuhde voi huonosti ja suhtaudut sen paranemiseen skeptisesti. Lapsia ei koskaan, koskaan saisi tehdä paikkaamaan isän ja äidin keskinäistä suhdetta. Jokainen järkevä ihminen tajuaa sen. Joten jospa keskittyisit niihin kahteen tenavaan ja olemaan heille maailman paras vanhempi ja mieheesi ja yrittäkää saada perhe-elämä tuossa kokoonpanossa balanssiin. Vauvahaaveet hyllylle!
haaveet vauvasta ja uudesta työpaikasta eivät oikein sovi yhteen.
Vastaan muutamalle.
Saanko tän duunin? Vai miten käy?
Tytön saatte vielä. Hän tulee tuomaan elämäänne jotain suurta. Muuttoa en lähiaikoina näe, mutta tulevaisuudessa kyllä. Terveys ok.
Entä poikani tilanne?
Kyselee, Malla
Et siis näe ulkomaille muuttoa. Missä näet minut kesällä? Entä nyt?
t.13