Onko kukaan kokeillut vielä Rexonan maximum protection deodoranttia?
Vai onko kovin uusi tuote? Kokemuksia vaan haluaisin, että toimiiko. Pitääkö kainalot kuivina ja raikkaina? Maksaa kuitenkin kympin, ettei viitsisi turhaa ostaa.
Kommentit (21)
Niissä on jokin hyttysmyrkky-ominaistuoksu kaikissa, josta tulee pää kipeäksi.
Olen ollut tyytyväinen. Tuli laukatuksi lentokentällä eilen hikihatussa, mutta kainalo-olo pysyi ihan hyvänä. Eikä paitakaan ruvennut haisemaan.
mulla ei oikeesti pidä mikään dödö sellaista raikasta oloa puolta tuntia pidempään. Toi toimii aivan sairaan hyvin, suosittelen :)
koko elämäni aikana. Hikoilen runsaasti ja tuo on ollut todella suuri löytö! Lupaa pitää enemmän kuin päivän kainalot kuivina ja pitää lupauksensa!! SUOSITTELEN!!!
Hikoilen aika runsaasti ja se on ollut jopa ongelma mulle. Eipä ole enää. Kainalot pysyy raikkaina. Suosittelen. Eikä myöskään ole ärsyttänyt kainaloita.
pitää laittaa edellisenä iltana, mutta olen huomannut että paremmin pitää jos laittaa aamulla. Jos ennen yötä laittaa, mulla pettää alkuillasta.
Mäkin olen laittanut aamulla. Toimii!
Ihan hirveän hajuista, suorastaan löyhkäävää, tököttiä.
Ainakin mulla päästää hien hajun läpi. Tai sitten aina itsessään haisee hieltä. Ikävä rakenne. Käytän joskus jalkoihin, en muuaalle.
Siis on paras mitä ikänäni oon kokeillut kainaloihin!!!
Ei mitenkään erityisen hyvän hajuista, mutta itse laitan iltaisin suihkun jälkeen niin ei haise aamulla enään miltään.
ja joka päivä on kainalot märkänä ja hiukan tuoksahtavat.
Olen kokeillut lähes kaikkia antiperspirantteja joita on markkinoilla. Siinä joukossa rexona maximum protection asettuu perusdödöjen ja apteekki tuotteiden välille. Ei ollut niin rankka iholle kuin nämä triple dry:t tms. Mutta piti hiukan paremmin kuin tavallinen rexona. En kuitenkaan kokenut hyötyä tavalliseen verrattuna niin suureksi että hintansa puolesta kannattaisi hankkia.
Hinta 8 euron luokkaa. Mulla ainut, joka pitää kainalot kuivina ja raikkaina. Normidödöissä kainalot on märkinä heti.
Ei ole hyvä! Ensin tosin auttoi hajuun, mutta kuivana ei kyllä pidä. Nyt kun olen pari kuukautta käyttänyt niin ei pidä edes enää hajua! En kyllä ostaisi uudestaan. Ei auta stressihikoiluun eikä liikunnasta johtuvaan hikoiluun.
Toimii, toimii, mutta miksi ei purkissa eikä edes täällä sivulla ole tuoteselostetta
Tuoteseleste löytyi, kun jaksoi hakea.
http://www.unilever.com/pioti/FI/p4.asp?selectCountry=FI&language=FI&productid=3055630
Mulla ainakin toimii hyvin! Pitää kainalot kuivana ja raikkaina. Ihan itsekkin ostin kokeilumielessä ja taidan jäädä ihan vakikäyttäjäksi. :-)
Minä haluaisin myös tietää toimivuudesta, onko hyvää oikeasti?
tai onko oikeasti 30% parempaa? :)