Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaus

Vierailija
05.02.2010 |

Millä synnytyksen saa käynnistyyn??

Kertokaa kotikonsteja.... :/

rv41

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunominen,huonoilla tiellä autolla ajaminen..

Vierailija
2/24 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivous,sauna ja seksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nännien hierominen saa oksitosiinin erittymään.

Vierailija
4/24 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan saattaa mennä vielä pari viikkoa.. ;)

Sori, paskalla päällä kun odottelen kanssa synnytystä viikolla 39. :(

Vierailija
5/24 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin supistuksia vaan teet ja synnytys joko innostuu siitä päälle tai sitten ne menee ohi ja olet väsyttänyt itseäsi! :D

Olinkohan mää 4?

Vierailija
6/24 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se vauva sinne jää,ajatelkaa, saattaa tulla lähtö vaikka ensi yönä.Pidän peukkuja!

Vierailija
7/24 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaako alapään hierominen?? joku sano että sitä kohdunkaulaa pitäs hieroa?

Vierailija
8/24 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroin nänniä ja maitoa tihkuu.

Plääh.

Vierailija
9/24 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nauroin illalla ihan hepulissa ja pitkään. Ja siis maha aivan hytky vaan, ja rakasteltiin myös. Ja kas, yöllä meni vedet ja lapsi syntyi 39+5 Mikä sitten johtui mistäkin mutta tiedä häntä ;)

Vierailija
10/24 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirulauta, se numero on 5! :D

Synnytyksen jälkeen kai pitäis vasta sekoilla..!

Siis se vitonen

Vierailija
11/24 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopuksesta ronkin alapäätä aika innokkasti ja kas synnytys ei kestänytkään kuin sen nelisen tuntia ja ilman kipulääkkeitä.Sanoivatkin, että olisi voinut syntyä ihan milloin vain.En tiedä oliko tuolla alapään tonkimisella osuutta asiaan,eihän sitä koskaan tiedä:D

Vierailija
12/24 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin 12 miten sä ronkit alapäätä?

mäki oon kyllä aika innokas tarkastaa joka päivä onko auennut tmv.. monta kertaa päivässä viel.. puhtailla käsillä tietenni!

Vierailija
13/24 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäki oon kyllä aika innokas tarkastaa joka päivä onko auennut tmv.. monta kertaa päivässä viel.. puhtailla käsillä tietenni!

Noh..miten sitä nyt yleensä "pyöritellään" sitä kohdunkaulaa tai napukkaa tai mikälie.Itse tongiskelin sitä lähinnä siksi, kun esikosta oli irronnut vähän ennen synnytystä se limatulppa,niin etsiskelin merkkejä siitä:DEihän se joka kerta toki irtoakaan, mutta pitihän sitä jotakin keksiä synnytyksen edistämiseksi.

t:12

Vierailija
14/24 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh..miten sitä nyt yleensä "pyöritellään" sitä kohdunkaulaa tai napukkaa tai mikälie.Itse tongiskelin sitä lähinnä siksi, kun esikosta oli irronnut vähän ennen synnytystä se limatulppa,niin etsiskelin merkkejä siitä:DEihän se joka kerta toki irtoakaan, mutta pitihän sitä jotakin keksiä synnytyksen edistämiseksi.

siis sen takia mä tarkistelen, ku eka synty 34 viikolla ja aivan puskasta tuli se synnytys,, jotenki tarkastelen kokoaja nyt ettei käy samanlailla , nyt vko 37. :D

kohdunkaula varmaa vai mikä se on ? lyhentyny ku yltää jo paremmin sinne päähä.. sori kuulostaa varmaa tosi tollolta .. :D

Vierailija
15/24 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

siis sen takia mä tarkistelen, ku eka synty 34 viikolla ja aivan puskasta tuli se synnytys,, jotenki tarkastelen kokoaja nyt ettei käy samanlailla , nyt vko 37. :D

kohdunkaula varmaa vai mikä se on ? lyhentyny ku yltää jo paremmin sinne päähä.. sori kuulostaa varmaa tosi tollolta .. :D

[/quote]

Tosin kannattaako sitä itse tutkia, jos vaikka paikat lähtee aukeamaan siitä tonkimisesta.Tietenkin jos synnytys käsillä niin mitäpä haittaa siitä olisi, mutta itse en uskaltaisi mennä ronkkimaan kuin vasta silloin kun synnytys jo aivan lähellä:D

Vierailija
16/24 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenki en oo aatellu että se vois laukaista synnytyksen .. :/ ollu vaan huolissaan ku eka synty niin yllättäen, en tuntenu suppareita ja oli auki melkein paikat auki ku tajusin lähtä sairaalaa.. voiko oikeesti käynnistää synnytyksen jos oikein pyörittelee? pitänee vähentää sitä, tosin viikkoja jo hyvin että sillä lailla ei kait hätää ..

Vierailija
17/24 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenki en oo aatellu että se vois laukaista synnytyksen .. :/ ollu vaan huolissaan ku eka synty niin yllättäen, en tuntenu suppareita ja oli auki melkein paikat auki ku tajusin lähtä sairaalaa.. voiko oikeesti käynnistää synnytyksen jos oikein pyörittelee? pitänee vähentää sitä, tosin viikkoja jo hyvin että sillä lailla ei kait hätää ..

Tuntuisi vain että se vois jotenki vaikuttaa asiaan.Toisaalta kyllähän sitä rakastellessakin "hinkataan" sitä kohdunkaulaa, että sen puoleen tuskin se on yksin syy käynnistymiseen, jos ylipäänsä edes on.

Vierailija
18/24 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mä en usko että se olis syy, mistä aikaisemmi puhe, että tuo käynnistäs synnytyksen.

ymmärrän tuon, koska teen sitä itseki, pelottaa ku kaikki pelottelee että kerkiääkö sinne sairaalaa vai synnyttääkö kotona tjt jos ei lähe ajoissa..

Vierailija
19/24 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tunsin vauvan pään jalkojen välissä edellisiltana nukkumaan mennessä sillälailla pallona.Siitä olisi ehkä jo pitänyt arvata, että kohta tulee lähtö.No aamulla puoli viiden aikaan tuli supistuksia 3 minuutin välein, enkä silti tajunnut lähteä mihkään ennenkuin tunnin päästä:D

Vierailija
20/24 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo illalla ennen nukkumaan menoa pullaa! Tehos mulla ja miehen veljen vaimolla :D Oli pakkasessa pullat odottamassa kun kotiuduttiin synnäriltä ja hauska niitä sitten tarjoilla kun tuli vieraita ihastelemaan pienokaista!