alipukeudunko hautajaisiin jos
minulla on tummansiniset farkut, mustat saappaat, musta tunika ja musta pasminahuivi harteilla?
Kommentit (16)
Farkut eivät ehkä ole sopiva asu hautajaisiin, olisiko sinulla suoria mustia housuja tai ehkä mustaa hametta, johon voisit pukeutua?
Muuten ok, mutta löytyisikö mustia suoria housuja? Jollei, käy vaikka Lindexista ostamassa!
Muuten ok, mutta löytyisikö mustia suoria housuja? Jollei, käy vaikka Lindexista ostamassa!
En ehdi enää pöksyjä juosta ostamaan. Mistä mä nyt taion housut, voi apua :(
vaikka miten kaukainen olisit haudattavalle...
Harmaat kapealahkeiset farkut? Tunika on pitkä, lahkeet menevät saappaiden sisään. Eivät näytä farkuille.
Sinulla ei kertakaikkiaan ollut tilaisuutta eikä mitään mahdollisuutta ajatella pukeutumistasi aikaisemmin?
Harmaat kapealahkeiset farkut? Tunika on pitkä, lahkeet menevät saappaiden sisään. Eivät näytä farkuille. Oikeestaan sellasta puuvillakangasta.
Huomenna matkustetaan junassa aamusta ja het paikanpäälle hautuumaalle, eli eipä toivookaan enää ehtiä shoppailemaan. Piti olla mustat housut mutta ne on nyt jossain paikassa x. Tyhmä minä kun en tarkastanut.
Harmaat kapealahkeiset farkut? Tunika on pitkä, lahkeet menevät saappaiden sisään. Eivät näytä farkuille. Oikeestaan sellasta puuvillakangasta.
Huomenna matkustetaan junassa aamusta ja het paikanpäälle hautuumaalle, eli eipä toivookaan enää ehtiä shoppailemaan. Piti olla mustat housut mutta ne on nyt jossain paikassa x. Tyhmä minä kun en tarkastanut.
mutta ei sinua poiskaan heitetä tunika-farkku -asussasi.
Harmaat kapealahkeiset farkut? Tunika on pitkä, lahkeet menevät saappaiden sisään. Eivät näytä farkuille. Oikeestaan sellasta puuvillakangasta. Huomenna matkustetaan junassa aamusta ja het paikanpäälle hautuumaalle, eli eipä toivookaan enää ehtiä shoppailemaan. Piti olla mustat housut mutta ne on nyt jossain paikassa x. Tyhmä minä kun en tarkastanut.
Harmaat kapealahkeiset farkut? Tunika on pitkä, lahkeet menevät saappaiden sisään. Eivät näytä farkuille. Oikeestaan sellasta puuvillakangasta. Huomenna matkustetaan junassa aamusta ja het paikanpäälle hautuumaalle, eli eipä toivookaan enää ehtiä shoppailemaan. Piti olla mustat housut mutta ne on nyt jossain paikassa x. Tyhmä minä kun en tarkastanut.
Tämä sukulainen tiesi eläissään että minulta on turha odottaa perinteistä. Tiedän että hän olisi onnellinen minun olessani oma itseni.
Tunika ja pitkävartiset saappaat "pelastavat" tilanteen. Jos esim. tummaa hametta (pitkä tai polvipituinen) ei ole, noilla menet.
t. leskirouva
jolla huomenna aion mennä legginsessä ja pitkissä saappaissa 50v juhliin, voit mennä harmaissa kapeissa farkun tapaisissasi. Minulla ainakin jää näkyviin legginsiä 5cm eli juuri polvi.
Tämä sukulainen tiesi eläissään että minulta on turha odottaa perinteistä. Tiedän että hän olisi onnellinen minun olessani oma itseni.
HYVÄ. Ymmärrän, mitä tarkoitat. Minä hyväksyisin sinut tuossa asussa omiin hautajaisiini. Mitäpä sitä muilta kysymään.
t. leskirouva
farkut eivät ole juhlavaate kuten ei myöskään legginssit. Hautajaisissa tulee kunnioittaa kuolleen muistoa eikä tilaisuuteen kuulu farkut.