Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alipukeudunko hautajaisiin jos

Vierailija
05.02.2010 |

minulla on tummansiniset farkut, mustat saappaat, musta tunika ja musta pasminahuivi harteilla?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkut eivät ole juhlavaate kuten ei myöskään legginssit. Hautajaisissa tulee kunnioittaa kuolleen muistoa eikä tilaisuuteen kuulu farkut.

Vierailija
2/16 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut eivät ehkä ole sopiva asu hautajaisiin, olisiko sinulla suoria mustia housuja tai ehkä mustaa hametta, johon voisit pukeutua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ok, mutta löytyisikö mustia suoria housuja? Jollei, käy vaikka Lindexista ostamassa!

Vierailija
4/16 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei.

Vierailija
5/16 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ok, mutta löytyisikö mustia suoria housuja? Jollei, käy vaikka Lindexista ostamassa!

En ehdi enää pöksyjä juosta ostamaan. Mistä mä nyt taion housut, voi apua :(

Vierailija
6/16 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka miten kaukainen olisit haudattavalle...

Vierailija
7/16 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä vaan kappahl tms edes on?

Vierailija
8/16 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat kapealahkeiset farkut? Tunika on pitkä, lahkeet menevät saappaiden sisään. Eivät näytä farkuille.

Vierailija
9/16 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei kertakaikkiaan ollut tilaisuutta eikä mitään mahdollisuutta ajatella pukeutumistasi aikaisemmin?

Vierailija
10/16 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat kapealahkeiset farkut? Tunika on pitkä, lahkeet menevät saappaiden sisään. Eivät näytä farkuille. Oikeestaan sellasta puuvillakangasta.

Huomenna matkustetaan junassa aamusta ja het paikanpäälle hautuumaalle, eli eipä toivookaan enää ehtiä shoppailemaan. Piti olla mustat housut mutta ne on nyt jossain paikassa x. Tyhmä minä kun en tarkastanut.

Vierailija
11/16 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat kapealahkeiset farkut? Tunika on pitkä, lahkeet menevät saappaiden sisään. Eivät näytä farkuille. Oikeestaan sellasta puuvillakangasta.

Huomenna matkustetaan junassa aamusta ja het paikanpäälle hautuumaalle, eli eipä toivookaan enää ehtiä shoppailemaan. Piti olla mustat housut mutta ne on nyt jossain paikassa x. Tyhmä minä kun en tarkastanut.

Vierailija
12/16 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sinua poiskaan heitetä tunika-farkku -asussasi.

Harmaat kapealahkeiset farkut? Tunika on pitkä, lahkeet menevät saappaiden sisään. Eivät näytä farkuille. Oikeestaan sellasta puuvillakangasta. Huomenna matkustetaan junassa aamusta ja het paikanpäälle hautuumaalle, eli eipä toivookaan enää ehtiä shoppailemaan. Piti olla mustat housut mutta ne on nyt jossain paikassa x. Tyhmä minä kun en tarkastanut.

Vierailija
13/16 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat kapealahkeiset farkut? Tunika on pitkä, lahkeet menevät saappaiden sisään. Eivät näytä farkuille. Oikeestaan sellasta puuvillakangasta. Huomenna matkustetaan junassa aamusta ja het paikanpäälle hautuumaalle, eli eipä toivookaan enää ehtiä shoppailemaan. Piti olla mustat housut mutta ne on nyt jossain paikassa x. Tyhmä minä kun en tarkastanut.

Tämä sukulainen tiesi eläissään että minulta on turha odottaa perinteistä. Tiedän että hän olisi onnellinen minun olessani oma itseni.

Vierailija
14/16 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunika ja pitkävartiset saappaat "pelastavat" tilanteen. Jos esim. tummaa hametta (pitkä tai polvipituinen) ei ole, noilla menet.

t. leskirouva

Vierailija
15/16 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla huomenna aion mennä legginsessä ja pitkissä saappaissa 50v juhliin, voit mennä harmaissa kapeissa farkun tapaisissasi. Minulla ainakin jää näkyviin legginsiä 5cm eli juuri polvi.

Vierailija
16/16 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sukulainen tiesi eläissään että minulta on turha odottaa perinteistä. Tiedän että hän olisi onnellinen minun olessani oma itseni.

HYVÄ. Ymmärrän, mitä tarkoitat. Minä hyväksyisin sinut tuossa asussa omiin hautajaisiini. Mitäpä sitä muilta kysymään.

t. leskirouva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan