Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni vie tänään joulukuusen pois? Nyyh, joulu loppuu, nuutin päivänä.

Vierailija
13.01.2009 |

.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu loppuu loppiaiseen, silloin kuuset pihalle ja kyntteliköt kaapin perille pölyttymään - odottamaan seuraavaa joulua.

Vierailija
2/16 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla vielä hetken pihalla uusiokäytössä. Laitetaan talipalloja oksille lintujen iloksi ja keväämmällä haketetaan kompostiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on niin surku viedä kuusi pois, joka sisällä rupesi kasvamaan. Ulkonahan se sitten kuolee. Pystyyköhän noita versoja käyttämään mitenkään?

Vierailija
4/16 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä piti viedä jo uudenvuoden aattona, kun ei olisi muuten jäänyt mitään jäljelle nuorimmaisen käsittelyssä. =) Nyt on ainakin koristeita ens jouluksi...

Vierailija
5/16 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpot...

Vierailija
6/16 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa millään enää asennoitua, että olisi joulu, kun kohta on jo kuun puoliväli ja koulut ja työt käynnissä. Vaikka joulusta kovasti tykkäänkin.

Vierailija
7/16 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koristeet tosin olen ottanut pois jo sunnuntaina. Meillä on ollut todella kaunis ja elinvoimainen kuusi; miksi se pitäisi laittaa pois muutaman päivän käytön jälkeen?

Vierailija
8/16 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä piti aikanaan kuusta toukokuuhun asti...tais olla sekä kuusi että isä latvasta lahoja ;)

Vierailija
9/16 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim ämpärissä ulkona?

Vierailija
10/16 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imupinta ei saa päästä kuivumaan ämpärissäkään. Kyllä mä luulen, että sen voisi säilyttää.

Vierailija
11/16 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikissa muissakaan perinteissä niin järkeä? Mä tykkään noudattaa joitakin perinteitä, ja yksi on se, että paha Nuutti vie joulun pois.

Vierailija
12/16 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä piti aikanaan kuusta toukokuuhun asti...tais olla sekä kuusi että isä latvasta lahoja ;)

Vierailija
13/16 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä järkeä pitää joulukuusta vielä tammikuun puolessa välissä?

Vierailija
14/16 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on joulun poislaitto venähtänyt pitkäksi nimenomaan siksi, että OLEN työssäkäyvä. Jos olisin kotiäiti, olisin ehtinyt takuulla laittaa joulun ajoissa pois. Nyt oli odotettava vuoden ekaa arkivapaata, mikä tietysti sattui vasta hyvän matkaa loppiaisen jälkeen.

Vierailija
15/16 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet suomalaiset kyllä ottavat mallia ulkomailta, ja ne perinteet tuntuvat niin hienoilta. Miksi ei voisi noudattaa vanhoja suomalaisia perinteitä.

Mä ainakin yritän opettaa niitä lapsille. Harmi että enää ei kulje Nuuttipukkeja (ainakaan meillä päin)

Vierailija
16/16 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään niin kuusesta ja sen luomasta tunnelmasta, että olen siirtynyt tuohon Nuutin päivän perinteeseen, kun ennen kuusi lähti loppiaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän