Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi kivoja ja rehellisiä kavereita

Vierailija
05.02.2010 |

aikuiselle naiselle? On niin monesti pettynyt ja joutunut kaltoinkohdelluksi, ettei oikein uskalla luottaa ihmisiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana ryhmän äitejä joiden kanssa kahvitellaan :) rentoja ja mukavia :)

Vierailija
2/4 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut Vauvan Etsin ystävää palstallekin ilmoituksen muttei tullut vastauksia.

Nyt kun lapsi on jo koululainen ja "itsenäistyy" kovaa vauhtia ja touhuaa jo paljon omien kanvereidensa kanssa olen havahtunut huomaamaan että itselläni on kaveripiiri varsin suppea.. :)

Kertokaan ihmeessä vinkkejä mistä uusia kavereita voisi löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että etsit kavereita sellaisesta ryhmästä, harrastuksesta jne, joilla on paljon illanviettoja tai retkiä jne.

Tee lista lähialueesi aktiivisimmista ryhmistä ja puunitse, onko niistä mikään sellaista toimitaa, joka saattaisi vähääkään kiinnostaa.

Äitiysloman tuttavuuden, juuri nämä "mammakahvittelijat" tuppaa jäämään silloin, kun siirrytään takasin työelämään. Silloin mukaan astuu taas ihmisen oma kaveri-ja tuttavaverkosto ja äitisloman uudet tuttavuudet usein unohtuu.

Vierailija
4/4 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi, joka kaveria kaipailisi, nimeomaan rehellistä, jonka kanssa voisi jakaa ilot ja surut, mikäli kemiat synkkaisi.Asun Vantaalla ja minulla on alle vuoden ikäinen vauva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi