Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinteiden syömiseen neuvoa?

Vierailija
05.02.2010 |

Mulla on 5kk ikäinen poikavauva jolle alotin kiinteät 4kk iässä. Tällä hetkellä vauveli syö päivällä purkillisen joko lihasosetta tai kasvissosetta, sekä sitten illalla puuroa hedelmäsoseen kanssa. Millon lisään kiinteän määrää, esimerkiksi toisella kasvissoseella? Koska aloitan aamupuuron syöttämisen? Kaikki neuvot on tervetulleita!

Kiitos :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole saanut neuvolasta ohjeita? Itse sain myös vihkosen äippäpakkauksessa (-04).

Vierailija
2/5 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään vihkosta, äitiyspakkausta en ottanut. En jaksaisi soitella neuvolaan tämän takia..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet ole ohjeita saanut neuvolasta!

Meillä on 3 alle kouluikästä ja jokasen kohdalla ollaan aina ravinnosta puhuttu! :D

Sää voit antaa jo 2 lämmintä ja hedelmän, aamu- ja iltapuurot. Eli sen normaalin 5 kertaa päivässä.

Lapsi päättää ruokamäärät, sinä vaan mitä tarjoat.

Muistathan yhä huomioida ettet anna montaa raaka-ainetta kerralla vaan testailet yksi kerrallaan ja seuraat allergisia reaktioita.

Jo testattuja raaka-aineita voit antaa sitten sekasin.

Mutta voit jo antaa 5 ruokaa päivässä. Jos haluat imettää, niin imetä tässä yhteydessä.

Vierailija
4/5 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää voit puhua neuvolassa asioista etukäteenkin!

Kysyä että milloin voi antaa useammin ruokaa, jos olette jo kuukauden syöny kiinteitä.

4

Vierailija
5/5 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en yhtään muista miten isompien kanssa on kiinteiden syömisen kanssa edetty! Ja neuvolat on nyt menneet vähän hassusti, 3kk neuvolassa ei puhuttu kiinteistä vielä mitään ja 4kk lääkärineuvola oli vasta viikko sitten vaikka vauva oli silloin 5kk - ja sekä th että lääkäri oli sijaisia jotka ei kumpikaan kysyneet mitä meille kuuluu. Mulla kaikki lapset mukana enkä sitten itsekään muistanut ottaa kiinteitä puheeksi. Aika uskomaton käynti kyllä oli, painot ja pituudet otettiin mutta kuulumisia ei vaihdettu ollenkaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme