Käytetyn turvakaukalon myynti
Kannattaako edes hyväkuntoista vähänkäytettyä (yhdellä lapsella ollut, n. puoli vuotta käytetty) kaukaloa lähteä myymään? Saako niitä kaupaksi?
Kattelin tuolta huutonetistä, ja siellä tuntui olevan pilvin pimein kaukaloita myynnissä. Suurimmassa osassa ei ollut yhtään huutoa tai vain yksi. Tarjottiin suunnilleen kymppiä - kahta. Jotenkin kirvelevää myydä kympillä juuri ostettua melkein parin sadan kaukaloa. Mielummin annan sitten ilmaiseksi hyväntekeväisyyden kautta sellaiselle, joka sitä ei itse pysty hankkimaan.
Kommentit (3)
mä vielä tuon ikäisen vähän käytetyn uskaltaisin ostaa mut en nää et niitä kannattaa postitella et sikäli joku muu foorumi kuin huuutis voi olla hyvä. itse olen juuri hankkinut 5 vuotta vanhan telakkakaukaalonkin vielä mutta tunnen tosin sen edelliset käyttäjät ja historiaa. aiotaan käyttää kaukaloa myös max puoli vuotta ja ostaa sitten uus hyvä istuin taas niin en näe että pitää kaukalosta maksaa omaisuuksia kunhan ei ole kolaroitu jne.
turvakaukalosta ihan perinteisen paperi-ilmoituksen neuvolan ilmoitustaululle. Kaupaksi meni, ja vielä ihan hyvään hintaan.