Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimmäinen Terolut-kuuri, apuja!

04.02.2010 |

Sain eilen epäsäännöllisten kuukautisten vuoksi terolut-kuurin, joka piti aloittaa heti eilen kun kuukautisia ei kuulu.

Eli eilen otin ensimmäisen pillerini ja tänään on ollut oireina huonoa oloa, maha kuralla (ei kuitenkaan joudu vessassa juosta) ja tuntuu että oksennus tulee vaikkei tule, myöskin suuta kuivaa...

Sain 5kk:n pillerit jasyön niitä 1kpl kierron 15.-26.pvän välisenä aikana.

Eli ovatko nämä normaaleita oireita vai pitääkö minun soittaa lääkärille asiasta.

Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia näistä teroluteista. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aikoinaan syönyt muutaman kuurin Teroja, enkä ole huomannut lähestulkoon mitään oireita. Luitko pakkausselosteen, mitä siinä mainitaan mahdollisiksi oireiksi? Jos oireet poikkeavat pakkausselosteessa mainittuihin, sinuna ottaisin yhteyttä lääkäriin. Olisiko mahdollista, että olet raskaana? Huono olo ja löysä vatsa (joillakin) kuuluvat alkuraskauteen.

Vierailija
2/4 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha olo ja jatkuvat alamahakivut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Mulla Terolut aiheuttaa rintojen turvotusta ja alavatsanipistelyä, ekassa terolut-kierrossa myös vähän ihottumaa. Kuvaamiasi oireita mulla ei oo ollut. Mulla Terolut kp 15-24 säännöllistämään kiertoa.

Kannattaa soittaa lääkärille, mikäli asia huolettaa...

- Ennuli -

Vierailija
4/4 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin niitä puoli vuotta elokuusta -09 alkaen.

Minkäänlaista huonovointisuutta ei ilmennyt, menkat taisivat tulla 3 kertaa, sitten eivät tulleet enää Teroillakaan.

Eikä noiden pitäisi kaiketi kovin pahoja oireita aiheuttaa, joten ainahan se kannattaa lääkäriltä kysäistä, missä voisi olla ongelma.