Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä laitatte juustotarjottimelle?

Vierailija
04.02.2010 |

Onko muodostunut joku "vakiosetti", jota aina käytätte vai ostatteko juustot kulloistenkin tuntemusten mukaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkeja löytyy. Kovista juustoista Tete de Moine on suosikkini ja usein tarjottimelle löytävät tiensä myös Appenzeller Extra ja Alpzirler. Lisäksi voin kokeilla jotain muuta voimakasta juustoa, mutta tykkään että juustossa pitää maistua juusto, eikä mikään mauste...

Pehmeistä juustoista minulle sitten kelpaavat halvemmatkin tuotteet. Aika usein meidän tarjottimelta löytyvät Aura ja Mustapekka, ne kun molemmat ovat lasten suosikkeja. Siihen saatan lisätä jonkun viherhomejuuston tai esim. Cordon Bleun. Valkohometta olen lakannut ostamasta, kun sitä ei koskaan syönyt kukaan...

Ja sitten tietysti suolakeksejä, patonkia ja erilaisia hedelmiä, jouluna piparia ja jos terveellisyyttä halutaan ajatella, niin hapankorppua ;-)

Vierailija
2/3 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nykyään hedelmien sijaan olen käyttänyt hilloja, esim. viikunahillo on hyvää juustojen kanssa. Samoin pähkinät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika usein on kypsytettyä goudaa, mustaleimaemmentalia ja jotain pehmeämpää kypsää juustoa. Sit kirsikkajuustoa ja jotain muuta maustettua. Ennen tykkäsin homejuustoista, mutta viime aikoina ne ei ole enää viehättäneet, joten en osta jos ei ole vieraita.

Mulla on usein hedelmiä, esim päärynää, omenaa, ananasta (viimemainittu ei kaikkien mielestä sovi, mutta musta on hyvää). Hilloja joskus ja tietty jos on vieraita, just viikunaa, aprikoosia tai mustaherukkaa.

Mä en harrasta tähän keksejä sekaan, syödään ihan lautasela haarukalla ja veitsellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän