Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja? olen normaalipainoinen laihduttaja kumman "ruokapäivän" valitsen huomiselle

Vierailija
04.02.2010 |

olen ongelmasyöjä karkin, lähinnä suklaan suhteen. olen nyt viikon ollut ilman nameja.

olen laatinut 2 vaihtoehtoista ruokalistaa huomiselle jossa kummassakin on 1200kaloria suunnilleen yhteensä.

toiseen päivään kuuluu lämpimän ruuan lisäksi muutama banaani ja maitorahkaa ja omena,

toiseen päivään ruuan lisäksi 3kpl erilaisia lempi suklaapatukoitani.

kumman päivän valitsen?

toisaalta pelkään että repsahdan syötyäni suklaata, toisaalta että jos en syö niin repsahdan vielä pahemmin jonain toisena päivänä kun himot kasvavat :/

mitata 167/55

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt ollu viikon ilman niin noista suklaapatukoista se alamäki taas alkaa, että tervemenoa vaan ;D

Eli ehdottomasti jos noista kahdesta pitäis valita niin se ensimmäinen - ei suklaata!!

Tosin itellä ei moisia ongelmia enää ole kun syön vähähiilihydraattisesti niin vaikka mulla on järkyttävä karkkiaddiktio (jopa karkkiholistiksi olen itseäni kutsunut) niin se ei vaivaa ollenkaan kun syön hyvin ja karpaten!! =D Onnellinen elämä, karkki ei ole joka päivä mielessäni kuten ennen!

Vierailija
2/6 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman painoinen kuin sä mutta pituutta on 170.

Mulla on kolmen raskauden jälkeen löllö maha, mutta muuten olen hoikka. Yritän saada ruokavaliolla ja liikunnalla nyt vartalon hyvän näköiseksi, en vain tiedä onnistuuko se, sillä ikää on 37 enkä ole koskaan liikkunut tai kiinnittänyt syömisiini huomiota.

Mutta enivei, valitsisin tuon suklaapäivän :D

Olen itsekin heikkona suklaaseen, eikä sullakaan tod. ole mitään hätää painon suhteen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se varmasti katoaa kun vielä saan nuo pari kiloa pois. on niin ruman näköinen. muuten olen mielestäni ok mutta tuo alavatsamakkara :P

Vierailija
4/6 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos va staus on todella kovasti niin ne, mutta muussa tapauksessa a)

Vierailija
5/6 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä saa syödä suklaapatukoita :)

Vierailija
6/6 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten 1 kokonainen patukka ja pidä loppuruokailut normaaleina ;). Paino putoaa joskus nopeammin kun ei "totuta" kroppaansa aina samaan, vaan vähän ravistelee sitä vaikkapa tuon suklaan muodossa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän