Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi raskausaikana kaikki pelottaa :( ?

Vierailija
04.02.2010 |

eikö raskauden piätisi olla iloista ja onnelista odotuksen aikaa? ainakin edes pienen hetken siitä raskaudesta? mulla on ainakin koko raskauteni mennyt siinä että joka päivä pelkään jotain, tautia, sairautta, keskeenmenoa. siis kaikkea mitä pelätä voi. olen yrittänyt hakea apua tähän mutta neuvolassa vaan sanoi että on normaalia. onko tosiaan normaalia joka päivä miettiä että mikäs tauti se mulla nyt on. tämä kaikki alkoi heti kun sain tietää odottavani. on ollut sikaflunnsaepäilyä,verutulppaepäilyä,nyt on sitte kohtu lähtenyt aukeemaan (vko23) ja sitte vielä nyt on alkanut hirveet päänsäryt ja kaihee kutina käsi ja jalkapohjssa, tästä kutinasta valittelin jo aikaisemmin neuvolassa mutta ei noteeranut mitenkään nyt se sit on sanottava uudestaan. joka ikinen päivä mietin mikä mulla on ja selviinkö siitä hengissä ja entäs sitten lapseni, saako hän mahdollisuuden elää. ei tää oikeesti oo kivaa, mä en oo päivääkään saanu nauttia tästä raskaudesta ja vielä olisi paljon edessä enkä uskalla edes miettiä mitä kaikkea voi vielä olla tulossa. niin ja lisäksi joudun nyt seurailemaan kotona verenpainetta ja sokeria mahdollisten raskausmyrkytys oireiden ja diabeteksen pelossa. ei tää oo enää mitää elämää... onks ketään edes vähä kohtalotovereita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä. En ole kokenut noin edes km:n jälkeen. Raskaudet on olleet mulle elämäni onnellisimpiin aikoihin lukeutuvia, ihania aikoja.

Vierailija
2/2 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikana alkoi kanssa pelottamaan, johtui jäkiviisaana siitä, että ekaa kertaa oli tilanne että olin vastuussa jostain muusta kuin itsestäni. Juttele neuvolassa asiasta. mulla pelot helpotti alkuraskauden jälkeen, ja aloin panostaa omaan hyvinvointiin (ulkoilu, ruoka, lepo jne) koska niin koin huolehtivani parhaiten myös masuasukin hyvinvoinnista. Loppuraskaudesta nautin täysillä, toivottavasti säkin pääset pian peloista yli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla