Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta outoa jos täti tai setä ei ota vauvaa syliin?

Vierailija
04.02.2010 |

Meillä ei miehen sisko, minun veljeni tai veljeni vaimo kukaan ole koskettanut vielä vauvaani, joka on nyt 2kk. Ja ovat nähneet monta kertaa, olleet kylässä meillä. Jokaisella heistä on jo omat isot lapset.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään enää tahdo kenenkään vauvaa syliini. Olen saanut pidellä omia vauvojani ihan riittävästi.

Sitä paitsi vauvat voivat puklata ja vaipat falskata. ;-) Ei kiitos siis enää.

Vierailija
2/19 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis näen, että äiti tarvii apua tai vauvaa tarjotaan, niin otan, mutta en osaa mennä pyytämään äidin sylistä.

Yksi kaveri loukkaantui verisesti tästä asiasta.. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun näkökulmastasi, ei ehkä ole sitä jonkun muun näkökulmasta. Oma vauva on hitsautunut siihen syliin jo alkuvaiheesta, mutta on ihan eri asia tulla koskettelemaan tai sylittelemään jonkun toisen vauvaa.

Ja kuten moni muukin on sanonut, eivät kaikki siitä niin erityisesti välitä. Eikä se siis tarkoita myöskään sitä, että pitäisivät vauvaasi jotenkin yököttävänä :)

Vierailija
4/19 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkää, että se hajoa.

Vierailija
5/19 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, monet eivät ota vauvaa syliin, jos heiltä ei erikseen kysytä, haluavatko, koska moni äiti ei tykkää antaa pientä vauvaa toisen syliin... Eli eivät halua loukata äitiä. Lisäksi kaikki ihmiset eivät ole samalla tavalla innostuneita vauvoista.

Vierailija
6/19 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mun siskon mies on nykyään juuri tuollainen, ei tahdo koskea vauvoihin. Jos tarjoan meidän vauvaa syliin, hän keksii jonkin tekosyyn jonka varjolla ei ota vauvaa. Heillä on useampia lapsia, mutta lisää ei enää voi tulla - mies siis osaisi hoitaa vauvaa mutta ehkä se toisen vauvan sylittäminen tekee kipeää.

Vierailija
7/19 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan kiinnosta vieraat vauvat. Kyllä niitä vähän aikaa katsella voi, mutta ei mua yhtään kiinnosta niitä syliin ottaa.

Vierailija
8/19 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan, jos heillä ei ole omia lapsia. Omien pikkuveljieni ilme oli lähinnä kauhistunut, nkun annoin vauvan syliin :D Eivät olisi ikinä kysyneet itse, saako ottaa syliin.

Lisäksi niillä, joilla on omia lapsia voi olla tuo ajatus,että äiti ei mielellään anna lasta, jos ei tarjoamalla tarjoa.

Vierailija
9/19 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pientä vauvaa ja mahd. näinä tautisina aikoina tartuttamaan hänelle jotakin. Kuten varmaan tiedät, mahataudit ja flunssat tarttuvat usein jo ennen oireiden alkamista, eli koskaan ei voi olla ihan varma, mitä pöpöjä levittää.

Kädet voi ja pitää tietenkin pestä, mutta jos ottaa vauvan syliin, huokuu siinä ääressä.

Kaikki ÄIDIT eivät siten tykkää siitä, että muut ottavat vauvan syliinsä. Joten sinä voit vallan hyvin kysyä vierailtasi, että "haluatko ottaa XXX:n syliin?". Ehkä tädit ja sedät ovat vain olleet siinä luulossa, ettei oikein haluaisi heidän sylittelevän vauvaasi.

Vierailija
10/19 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan tee mieli sylitellä kaikkien muiden vauvoja, kun on saanut jo omia sylitellä niin paljon kuin halusi. :) Pidän lasteni serkuista kyllä ja tykkään touhuta heidän kanssaan. Vauvoja sylittelen vain jos vanhemmat näyttävät siltä, että haluaisivat vaikka syödä rauhassa, mutta vauva viihtyy vain sylissä. Eli tarpeeseen.

Vierailija
11/19 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ensinnäkään ole varsinaisia vauvaihmisiä.

Toisaalta jotkut äidit ovat kovin omistushaluisia ja tästä syystä olen ainakin itse aika arka ottamaan toisen vauvaa syliini tai edes koskettamaan millään lailla. Ellen siis ihan sataprosenttisen varmasti tiedä, että se on äidille ok.

Vierailija
12/19 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki äidit ei halua antaa pieniä vauvoja toisten syliin, ehkä ne ei siis edes uskalla kysyä.

Vierailija
13/19 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitakin ja vauva on ollut heidän sylissään. Annan mielelläni vauvan muiden syliin mutta en tuputa. Muut ovat itse halunneet ottaa vauvan.

ap

Vierailija
14/19 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan vaan yhden stripparin syliin en ketään muuta ja ne muut koskee myös vauvoja

Vierailija
15/19 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tykkää vauvoista joten en halua niitä syliini ja olen sen sanonut, ettei tule turhaan kiusallisia tilanteita.

Vierailija
16/19 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä vauvoista, vanhemmista lapsista kyllä.

Aina vähän pelkään, jos joku minulle sellaisen lykkää, että en pidä sitä oikein.

Usein on katsottu kieroon, kun en ole halunnut ottaa vauvaa syliin. On ilmeisesti ajateltu, että olen jotenkin kylmä ihminen.

Minusta vauvat ovat ikävystyttäviä eriteautomaatteja. Vähän vanhempien lasten kanssa juttelen ja touhuan mielelläni, heillä on usein hauskoja ja mielenkiintoisia juttuja.

Vierailija
17/19 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. Miksi et suojele vauvaa /lapsia vierailta ihmisiltä on moneen junaan, eikä jokainen ole hyvä lapsen kanssa. Vieras voi pelätä että ei osaa pitää oikein vauvaa tai luiskahtaa. Osaa ei taas lapset kiinnosta niin paljon, haluavat seurustella aikuisen kanssa vaan. 

Vierailija
18/19 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sinä keskustelun aloittaja turun puukottaja syliin

Vierailija
19/19 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä muiden pitäisi ottaa AP:n bambino syliin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi