Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä negat.seurauksia olet saanut karppaamisesta?

Vierailija
04.02.2010 |

Minulle puhkesi armoton hiivatulehdus 3 viikon karppauksen jälkeen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mennyt ohi vaikka karppasin melkein vuoden. Sen jälkeen aloin syödä taas KOHTUULLISESTI esim. pastaa, himot hävisivät. Paino ei ole noussut enkä ole muitakaan haittavaikutuksia huomannut siitä että siirryin syömään tylsästi lautasmallin mukaan.

En myöskään tykkää rasvaisesta ruuasta, joten karppaus ei todellakaan sopinut minulle.

Vierailija
2/8 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin elimistö suorastaan vaati hiilareita, eli ahmin niitä kuin hullu. Seurauksena se että lihoin parissa viikossa 5kg :(. Eli jos karppauksen aloittaa niin sitä ei enää voi lopettaa, tai käy köpelösti. Eli kannattaa miettiä tarkkaan jaksaako sitä lopun ikänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin karppauksen ja siirryin lautasmalliin niin maha alkoi toimia ja paino putosi.

Vierailija
4/8 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäsin hyvien hiilarien määrää. Enää en niistä kärsi.

Vierailija
5/8 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ekoilla viikoilla ummetusta. Aiemminkin vatsa toimi vain kolmen päivän välein. Ummetus kuitenkin helpotti ja vatsa alkoi toimimaan päivittäin. Karppasin 3kk 4 vuotta sitten ja vatsa toimii edelleen päivittäin joten selvästi se oli hyväksi suolistolle. Epäilen että minulla oli jonkinasteinen hiivasyndroomakin suolistossa joka hävisi karppauksen myötä.

Vierailija
6/8 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sykettä oli vaikea nostaa lenkillä, kunto ei riittänyt tavanomaiseen suoritukseen. Vaikka peppu ja reidet pieneni, niin vartalo tasapaksuuntui (vyötärön ymp. kasvoi). Lopettamisen jälkeen lihosin. Kuukauden karppaamisella en laihtunut, koska silloin(kin) oli pakko syödä koko ajan. Söin alle 20g hh koko kuukauden.

Vierailija
7/8 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillit soiden sairaalaan.. Kouristelin, enkä kyennyt edes puhumaan. Kaikki arvot päin persettä. Siihen loppui mun karppaus, ja samalla vointi parani entiselleen. Ja painoon karppaaminen ei vaikuttanut millään lailla.

Vierailija
8/8 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, että luonnostaan karppaamalla elävät ihmiset eivät sitten ole kuolleet sukupuuttoon kokonaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi