Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hiton haikara

Vierailija
04.02.2010 |

miksi en raskaudu? nyt on yritety 6kk. mun tahtotila lapsen tekemiseen on tosi voimakas. ideaali tilannehan olisi, että lapsi tulisi kun on tullakseen, mutta itse en millään malttaisi odottaa. onko kohtalontovereita? kun halu äidiksi on ollut suuri, niin kuinka kauan on kestänyt raskautua? itse yritän malttaa ja rauhoittua asian suhteen, mutta tässä sitä ollaan taas murehtimassa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo lienen aika yleinen tunnetila ;)

Tsemppiä!

Vierailija
2/3 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeesti ette oo vielä pitkään yrittänyt, siis lääketieteellisesti, henkisestihän tuo on jo pieni ikuisuus. ;)

Ekaa meillä tehtiin 4 kiertoa, tokaa 26. :S Itsekin ehdin jo tuon 4 kierron aikana olla aika matalalla, mutta kyllä tuo jälkimmäinen auttoi ymmärtämään, ettei se aina niin iisiä ole.

Tsempit, kyllä se vielä tärppää! Ennemmin tai myöhemmin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan, kokeilee sitä mitä minäkin...

Luin Kirjan -Tohtori Jarvis, Kansanparannustaito

Siinä annettiin osalle lehmiä omenaviinietikkaa ja osalle ei.

Ne lehmät joille juotettiin kurkusta alas omenaviinietikkaa, tulivat tiineiksi kun toiset eivät niinkään.

Ostin sitä, join sen verran laimennettuna, että pystyin useasti päivässä juomaan. Saa myös hunajalla maustettua joilloin parempi teho.

Luin myös Gelee Royal kuningataräidin ravinnosta, jolla niitä jälkeläisiä syntyy "lukematon määrä" ja ajattelin että kai minäkin edes yhden saan...

Gele Royal voi nostaa verenpainetta, mutta muuten OK, kysy luontaistuotekaupasta.

E-vitamiini on lisääntymisvitamiini, ota sitä.

Muutenkin kunnon ravinto ja reipas mieli on hyväksi. Kirjastosta voi saada vanhan kirjan, Tohtori Jarvis...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi