Lapsella todettiin tänään keuhkoputkentulehdus, päästäisitkö huomenna päiväkodin urheilupäivään?
Kommentit (14)
ap:lla on ilmeisesti jokin oma kiva pikku meno,kenties seksiseuraa tarjolla päivällä..?? kun sairas lapsi pitäisi hoitoon kammeta.
virikelapsi?
Tuollaista ei tarvitse edes kysyä..
mun lapsella oli viime syksynä kuumeeton keuhkoputkentulehdus ja lääkäri käski levätä kotona väh. 3 päivää.
Kyllähän sinä itsekin osallistuisit mielelläsi keuhkoputkentulehduksessa johonkin urheilupäivään.
Muista vain ottaa huomioon, että hoitamattomista taudeista voi seurata paitsi tuskaa ja kärsimystä lapselle, myös vakavampia tauteja, kuten sydänlihastulehdus tai keuhkokuume.
meille sanottiin että 2 tai 3 päivää kotihoitoa, ei ulkoilua talvella. Jos olo ei helpota tuossa ajassa niin uudestaan lääkäriin sairaslomaa hakemaan.
Et tietenkään vie lasta päiväkotiin!!!!!!!!!!!!!!!!
Pienimunaisten miesten vaimojen hommaa on asettua toisen yläpuolelle nimettömänä vauva-palstalla!
Pienimunaisten miesten vaimojen hommaa on asettua toisen yläpuolelle nimettömänä vauva-palstalla!
Idiootti
Vierailija - 03.02.10 11:00 (ID 9935080)
eli voi saada keuhkokuumeen ja se kanssa ei ole sitten pelleilemistä!
Ensin selitetään tapahtunut ja kysytään neuvoa ja mielipiteitä. Kun vastaukset ovatkin tuomitsevia, selitetään etten mä mitään ole tehnyt/kyseessä en ole minä/kuvitteellinen tilanne ja aletaan haukkumaan vastaajia (yleensä tyhmiksi tai idiooteiksi, kun eivät tajua).
Ilman muuta kotihoitoa ja sairaslomaa.