Perjantaina olisi treffit ja mua ei kiinnostais yhtään....
Suomi24 kautta tutustuin yhteen tyyppiin: se otti muhun yhteyttä. Vaihdettiin sitten puhnumeroita ja siitä alko se piina eli laitteli noin sata tekstiviestiä päivässä ja en mä edes kaikkiin vastannu. Käskin sen sitten jättää mut rauhaan. No viikko siitä se laitto mulle taas viestiä, että voisko soittaa ja soittikin sitten. Ihan mukavalle vaikutti puhelimessa ja vaihettiin sitten kuviakin meilitse. Itse vähän petyin sen naamaan, koska kovasti kehui itseään söpöksi ja mun mielestä oli kaukana siitä. Lisäksi paljastui ettei se olekaan töissä vaan lomautettuna ja tulotkaan ei taida siten olla 51000e vuodessa niinku profiilissaan luki. Vaikuttaa tosi takiaiselta koko tyyppi, mutta treffit ois nyt pe ja siitäkin on kyselly jo moneen kertaan, että senkin takia tekis mieli perua koko juttu.
Käyttää ärsyttäviä sanojakin kuten " oukkidoukkin ", " jepulis ", " viekkuun " ja " kaikkuun " argh!
Kommentit (2)
JA ensivaikutelmasi ihan selkeästi näyttääpi olevan, että et pidä ihmisestä kovinkaan.
Jätä treffit väliin. Älä mene sinne. Sillä jos menet, olet siellä kyllästyneenä tuon miehen seurassa ja juot itsesi humalaan kun et parempaakaan tekemistä keksi...ja hups yhtäkkiä humalaisen naisen silmissä tuo käsillä oleva mies alkaakin vaikuttamaan haluttavalta ja huomaat pian olevasi matkalla kohti parisuhdetta miehen kanssa josta et pidä. Jos vielä erehdyt ihastumaan, ihastus peittää silmiltäsi sen, minkä aluksi näit ja heräät ehkä puolen vuoden kuluttua tunteeseen, että hei, mä en todellakaan oikeesti tykkää tosta tyypistä. Ja olet hukannut puoli vuotta elämästäsi....
Eli, ajan hukan minimoimiseksi, luota ensivaikutelmaasi ja tee niinkuin nyt oikealta tuntuu. Ilmoitat vaan tekstarilla, että "En haluakaan tulla treffeille." tms. En suosittele ainakaan jättämään miestä yksin istumaan sovittuun ravintolaan sua odottamaan...siitä seuraa tod.näköisesti iso joukko tekstiviestejä sulle...
Jos ei ensivaikutelma tyypistä tuon parempi, niin älä edes vaivaudu!