Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on vakuutellut ettei tissien koolla ole väliä mutta

Vierailija
03.02.2010 |

nyt raskauden aikana kuppikoko on kasvanut b>c ja mies tykkää kun hullu puurosta. Käy aivan kuumana, tykkää imeskellä, hiplailla, puristella ja seksiä haluaisi joka ilta. Nautin huomiosta mutta miten sitte ku rinnat aikoinaan pienenee jälleen entiselleen tai jopa olemattomiin? Vaikea tsempata itseään uskomaan enää ettei mies välitä kun on nähnyt mikä vaikutus on suuremmilla posilla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin mies on suhtautunut sitte imetyksen jälkeen tyhjeneviin pusseihin jos on iloinnut uhkeammista?

Vierailija
2/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina on käyty läpi koot b:stä imetyksen alun f-kuppiin. Eihän se niistä tyhjistä roikkuvista b-kupeista tykkää, sanoo sen itsekin, mutta näillä mennään. Ei sentään silikoneja mulle haluais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli myös ihan intopinkeänä esim. imetysaikana kun ne oli silloin C:t.

No 2 lasta imetetty ja tissit ei ole roikkuvat, ei kyllä niin kiinteätkään. Aika tylsät varmasti, mutta mä olen muutakin kuin tissit. Toisaalta ei miehenikään ulkoisesti täydellinen ole ja ei mullakaan ole tapana pistellä sen heikkouksiin! Joten tosiaan, näillä mennään, kuin aikuiset ihmiset :) Vanhemmiten niitä ulkonäön heikkouksia vasta tuleekin, kestettävä on ja oltava kuin aikuinen niiden suhteen.

Vierailija
4/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina on käyty läpi koot b:stä imetyksen alun f-kuppiin. Eihän se niistä tyhjistä roikkuvista b-kupeista tykkää, sanoo sen itsekin, mutta näillä mennään. Ei sentään silikoneja mulle haluais.

Vierailija
5/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaikki tuntemani miehet tykkää sellaisista normaaleista, mutta täyteläisistä/pulleista. Liian pienet tai roikkuvat meijerit ei oikein tunnu miellyttävän.

Vierailija
6/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintasi päivittäin, joten hän ei tule edes huomaamaan sitä hetkeä, kun rintasi ovat taas entisessä koossa, vaan jatkaa edelleen niiden hiplailua. :D usko pois.

minulla on kuppikoko c ja mies tykkää vielä isommista, tiedän sen, mutta eipä tuo ole vielä näitä jättänyt kehumatta.

Vierailija
7/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että mieskin sanoi että kurjaa ettei nämä isommat tissit pysy...No, mulla itselläni on paljon parempi olo hoikkana vaikka tissit onkin pienemmät.

Vierailija
8/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi on se, mikä on kaikkein paras ja optimaalisin. Monille miehille se on se kalssinen "isot, mutta kiinteät ja terhakat". (Toisille ei, mutta se on toinen tarina...)

Toinen kohta on se, mikä on niin paha, että on este kiihottumiselle tms. Yleensä mies on tyytyväinen, kunhan tissit on, tai edes nännit :D. Eli vaikkei se oma kulta olisi se joka kohdastaan ehdottoman paras mahdollinen, se ei ole ongelma, jos muuten menee hyvin.

Isot tissit raskausaikana on vähän kuin kävisi lomalla jossain upeassa paikassa, Sitten palataan arkeen, joka ei ole paha sekään ;D (käytännössä tisseillä on tietysti vähemmän vaikutustasiihen kokonaiseloon kuin lomalla ;)

Ja jos rehellisiä ollaan, on minun omassa miehessänikin kohtia, jotka voisivat olla paremmin. Mutta ei tosiaankaan estä rakastamista ja sitä, että hän on silti ihanan näköinen ja ehdottomasti jotain, jota en vaihtaisi.

Useimmilla meillä sen "teoreettisen ihanteen" ja täysin kelvollisen välinen alue on tosi laaja. Onneksi niin.

Vierailija
9/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin ettei mies vähittäistä muutosta huomaa. Olo on nyt niin naisellinen ja seksikäs että valmiiksi pelkään sitä hetkeä kun mies ei enää innostukaan rinnoistani. Iloitaan nyt tästä ja murehditaan myöhemmin mahdollisia kärpäslätkiä :D

ap

Vierailija
10/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tämän miehellenikin sanonut pari kertaakin. on se kyllä ennenkin tykännyt, mutta nyt vielä enemmän..

mitäs sit jos mulle jääkin pelkät ajokoiran korvat?!

pinnallista, tiedän.

omalla kohdalla olen huomannut että mitä isompi maha(läskiä siis) on sitä isommat bosat, niin kumpi sit kivempi. vaatteetkaan ei istu niin hyvin.

Vierailija
11/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut isorintainen,aina on ollut a-kuppi ja kun olin raskaana tissini kasvoivat vain hiukan suuremmaksi a-kupiksi ja pysyivät samoina imetys ajankin...Itsekkin luulen että mies saattaisi tykästyä jos minulla olisi b-kuppi mutta kyllä on aina jaksanut rintojeni kanssa peuhata ja kehua,olen hoikka ja timmissä kunnossa ja olen huomannut että näytän oikeasti todella hotilta mammalta pienien rintojeni kanssa ja huomioo satelee myös muualtakin... :D

En tarvitse rintoja itsetuntoani kohottaakseni,minä olen nainen,ehkä hiukan erilainen ja onnellinen siitä mitä Jumala suonut:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi