Työpaikka stressaa.. turhaanko?
olemme asiakaspalvelussa, vastaamme mm. puheluhin. Työantaja on järjestänyt koulutusta työaikana, joka tietää sitä että puolet porukasta on pois työpisteeltään ja puolet on ottamassa vastaan asiakkaita. Tämä tietää hirveätä ruuhkaa, työ on muutenkin hyvin kiireistä.
Minä olen hyvin stressaantunut tilaneesta, emme ehdi vastaamaan asiakkaiden puheluihin ollenkaan ja minusta se on väärin asiakkaita ja työantajaakin kohtaan. Mutta esimies (uusi tässä hommassa) ei tunnu asiasta pätkääkään välittävän.
Otanko liikaa stressiä asiasta joka ei ole minun vastuulla oikeasti? En vain kykene ajattelemaan että asialla ei ole mitään väliä.
Kommentit (3)
sen, että tällä työntekijämäärällä ette ehdi vastaamaan kaikkiin puheluihin ja jonotusajat venyvät kohtuuttomiksi, mikä ei ole hyvää asiakaspalvelua. Ylempien tahojen tehtävä on järjetää riittävät resurssit ja jos eivät sitä tee, et sinä valitettavasti oikein voi asialle mitään. Paitsi muistuttaa esimiestä joka välissä asiasta. Ehkä tilanne on tiedossa, mutta tuollaisia asioita ei korjata yhdessä yössä? Tai ehkä on kyse hetkellisestä ruuhkahuipusta, jonka vuoksi ei voida alkaa palkkaamaan uusia työntekijöitä.
ja ei välitetä oikeasti miten asiat menee kunhan asiakas vaan maksaa.
ap.
mitenkään tärkeä tässä vaiheessa..
ap.