Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi masennuslääke -> olen kiukkuinen ja väsynyt

Vierailija
02.02.2010 |

Kolmas masennuslääkekokeilu meneillään. Oon saanut paremmin nukuttua, mutta olen ihan julmetun kiukkuinen ja väsynyt. Tätä uusinta lääkekokeilua edelsi parin kuukauden paha unettomuus. Shoppailen myös ihan hulluna. Omalääkärin mielestä ollaan menossa jo parempaan suuntaan. Mun mielestä nämä uudet oireet ei ole hyvä juttu. Omalääkäri kai kyllästynyt mua hoitamaan. Mitäköhän tästä tulee...

Sekava sepustus, pahoittelen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja napinsyönti saman tien. En ymmärrä tuollaisia ihmisiä. Onko se laiskuutta vai mitä se on kun hankitaan diagnoosi ja heittäydytään laakereille vuosikausiksi ja väitetään olevan niin ahdistuneita että voi voi.

Vierailija
2/10 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä jos joku tarvit diagnoosin! Et vain itse tajua sitä. Lähiympäristösi hurraisi, jos vain suostuisit jotain nappeja vetämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin laiskottelet kuukausitolkulla "saikulla kun ahistaa" ja sitten ihmettelet kun työtä ei pian enää löydykään. Tuohan se on paras keino lorvia eläkeikään asti. Kukaan ei hulluja palkkaa kun ta soittaa edelliselle pomolle ja kuulee että kotona se vaan on kuukausitolkulla maannut. Kivaa varmaan olla yhteiskunnan elätti.

Vierailija
4/10 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä varmistit ettet joudu töitä tekemään. Ensin laiskottelet kuukausitolkulla "saikulla kun ahistaa" ja sitten ihmettelet kun työtä ei pian enää löydykään. Tuohan se on paras keino lorvia eläkeikään asti. Kukaan ei hulluja palkkaa kun ta soittaa edelliselle pomolle ja kuulee että kotona se vaan on kuukausitolkulla maannut. Kivaa varmaan olla yhteiskunnan elätti.

Mitä luulet miksi istun tässä tähän aikaan yöstä? Innostuin niin paljon tästä uudesta projektista etten malta mennä nukkumaan. Voin sitten huomenna päivällä pikkasen torkahtaa (olen freelance). Että pidä oikeasti vaan pääsi kiinni. Tiedän mistä ap puhuu, sinä taas olet vain yksinkertaisesti tietämätön, tyhmä ja itsekin diagnoosin tarpeessa.

Vierailija
5/10 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä varmistit ettet joudu töitä tekemään. Ensin laiskottelet kuukausitolkulla "saikulla kun ahistaa" ja sitten ihmettelet kun työtä ei pian enää löydykään. Tuohan se on paras keino lorvia eläkeikään asti. Kukaan ei hulluja palkkaa kun ta soittaa edelliselle pomolle ja kuulee että kotona se vaan on kuukausitolkulla maannut. Kivaa varmaan olla yhteiskunnan elätti.

Mitä luulet miksi istun tässä tähän aikaan yöstä? Innostuin niin paljon tästä uudesta projektista etten malta mennä nukkumaan. Voin sitten huomenna päivällä pikkasen torkahtaa (olen freelance). Että pidä oikeasti vaan pääsi kiinni. Tiedän mistä ap puhuu, sinä taas olet vain yksinkertaisesti tietämätön, tyhmä ja itsekin diagnoosin tarpeessa.

Vierailija
6/10 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistä vähän itseäsi ennen kuin tuut tänne avautumaan. Tunnen perheessä ja tuttavapiirissä todella monia, joilla joskus ollut mielenterveyden ailahtelua, mutta mikä ihme se tässä maailmassa on kun täällä kaltaisesi älyvapaat määräävät menon.

Vierailija
7/10 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näyttelijöitä sitäkin suuremman määrän. Heti jos on vaikka työ v-mäinen otetaan vuoden parin saikut.

Vierailija
8/10 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole eläissäni nähnyt oikeata hullua mutta näyttelijöitä sitäkin suuremman määrän. Heti jos on vaikka työ v-mäinen otetaan vuoden parin saikut.

Psykologinen silmä ja empatiakyky nolla, ei tämä saavutus muuta vaadi.

Vierailija
9/10 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa hullun, ihan TEAKista valmistuneen näyttelijän.

Vierailija
10/10 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen vastaanotto! :O

Saan sen käsityksen, että muutama tässä ketjussa on jopa hullumpi kuin minä!

Mulla on vain kaksisuuntainen mielialahäiriö. Siihen on lääkkeitä saatavilla, jos vaan se oikea löytyisi. Empatian puutteeseen ei taida mitään parannuskonstia ollakaan ;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän