1 v 2 kk lapsi päiväkotiin???
pitäisi laittaa hänet sinne pian. En raaskisi, mutta menen takaisin kouluun. Miten omat lapsenne ovat sopeutuneet päiväkotiin/pph:lle tässä iässä ?
Kommentit (26)
mitä ei enää myöhemmin voi saada, ja toisaalta mitä pystyy vielä myöhemminkin tekemään ja saavuttamaan. se on sinun elämäsi, ja toki koskettaa myös lastasi mihin päädyt. niinkuin joku kirjoittikin, puolikin vuotta lisää kotihoidossa tekisi jo paljon.
...ja kaikki toimi loistavasti. Tyttö osasi jo kävellä hyvin, oppi puhumaan (kun sai äidiltä suunvuoron;) viihtyi hyvin muiden lasten kanssa ja on nykyään kertakaikkisen sosiaalinen ja tasapainoinen vajaa kolmevuotias.
Paljon hankalampaa oli aloittaa uudelleen reilu parivuotiaana kesäloman jälkeen, eli myös seuraavat lapset tulen viemään samanikäisenä.
Meillä päivät on kohtuulliset ja vapaa-aika vietetään sitten lapsen kanssa. Perhe voi hyvin, kun äiti on tykkäämässään työssä ja lapsi saa virikkeitä tarhassa. Mä viihdyin kotona sen reilun vuoden, mutta kotiäitiä musta ei saa tekemälläkään. Sen sijaan uraäitinä viihdyn ja tämä sopii meille. Mieskin tykkää kun äiti ei tylsisty kotona. Kunnioitan niitä, jotka saa kiksinsä kotona olemisesta, mä en vaan ole sellainen.
Tsemppiä ratkaisuusi, oli se sitten mikä tahansa!
Ihan hyvin voit laittaa, älä tunne huonoa omatuntoa. Täällä av:lla syyllistetaan hirveästi ihmistä.
LAPSI MUKA MENISI PILOILLE, JOS HÄNET VIE HOITOON VÄHÄN YLI YKSIVUOTIAANA ??
siis pääasia on että lapsi saa pienen ryhmän missä mukava hoitaja. olen nähnyt että tuon ikäiset sopeutuvat nopeammin hoitoon ja kiintyvät hoitotäteihinsä kuin oma muksu jonka vasta yli 2 vuotiaana vein..
voimia opiskeluun!
enempää taukoa opiskelustani:-(
ap