Laskujen maksu on kamalaa.
Tilillä on kyllä rahaa ihan tarpeeksi, mutta tosi tympäisevää nakutella niitä pitkiä viitenumerolitanjoita. Ja nyt niitä laskuja on vielä kertynyt aikamoinen pino. Miksei kaikkea saa e-laskuina?
Kommentit (7)
Itse olen niin lahjaton tietokoneiden kanssa että olen todennut parhaaksi vaihtoehdoksi käydä ihan oikeasti pankissa maksamassa laskut. Meilläpäin se on jopa mukavaa! :)
sille samalle yhtiölle. Useinhan suurin osa viitteestä on samaa, vain loppupää muuttuu. Monissa yhtiöissä on todellakin järkyttävät viitenumerosarjat, aivan pikkuyhtiöissäkin.
pohjat valmiina. Sinne sitten muutan ne muutamat viimeiset numerot, jotka ovat viitteestä muuttuneet. 90 % on suoraveloituksena ja e-koodilaskuina, en näe kyllä niissä lopuissa olevan mitään vaivaa.
Itse olen niin lahjaton tietokoneiden kanssa että olen todennut parhaaksi vaihtoehdoksi käydä ihan oikeasti pankissa maksamassa laskut. Meilläpäin se on jopa mukavaa! :)
ja kalliilta!
Ainakaan jos pankki on sadan metrin päässä ja laskut voi maksaa ilman palvelumaksuja ;) -6
Ainakaan jos pankki on sadan metrin päässä ja laskut voi maksaa ilman palvelumaksuja ;) -6
Mulla silti laskut maksupalvelussa, ei tarvitse tehdä muuta kuin pitää huolta, että rahaa on tilillä. Kukin tavallaan.
Kun maksan laskuja, koen olevani kunnon kansalainen joka hoitaa perheensä asioita hyvin. :-) Kun pidin täyspitkän hoitovapaan, en tällaisesta päässyt nauttimaan...
sille samalle yhtiölle.
Useinhan suurin osa viitteestä on samaa, vain loppupää muuttuu.
Monissa yhtiöissä on todellakin järkyttävät viitenumerosarjat, aivan pikkuyhtiöissäkin.