Kiihoitun ajatuksesta että mieheni olisi toisen naisen kanssa
Ollaan nimittittäin nuorina alettu seurustelemaan, ja sattumoisin olen mieheni ainoa sänkykumppani, mikä on tietenkin romanttista ja ihanaa (yhdessä jo 16v.)..
Itse olen ehtinyt hieman enemmän, olen vanhempi kuin mieheni ja ehtinyt seurustella jo hyvin nuorena, mukaan mahtuu myös hieman pettämistä minun puolelta minkä olen saanut anteeksi.
Olenko outo, kun haluaisin että mieheni saisi naista, muuta kuin minua..? Ja toki olisi kiva sitä katsella, ja osallistuakin. Olen bi ;)
Mieheni kammoaa ajatusta. 33v. romantikko.
Kommentit (18)
Miehissähän on paljon tätä ajatus kiihoittaa että oma vaimo saisi vierasta munaa ja itse pääsisi jälkiliukkaille.Itse kuulun tähän kategoriaan.Mukava huomata että on naisia joita kiihoittaa ajatus jossa miehen muna on vieraillut vieraassa pimpissä.Olisi mukava kuulla naisia jotka nähneet kun oma mies saa vierasta pillua.Katseletteko ja sormitatte samalla vai osallistutteko toimintaan.Sitten onko paljon naisia jotka hyväksyy että mies käy vieraissa ovat tavallaan nais puolisia aisankannattajia.Muuten elätte normi elämää mutta teillä tällainen pieni salaisuus,sopimus.
Minua kiihottaa katsella kun oma mieheni työntyy vieraaseen naiseen.
Pari kertaa olen tästä päässyt nauttimaan.
Missään nimessä en pidä ajatuksesta, että hän sekstailisi jonkun muun kanssa kun en ole läsnä.
Mieheni on sanonut että tähän suostuvia naisia ei ole helppo löytää.
Miehissähän on paljon tätä ajatus kiihoittaa että oma vaimo saisi vierasta munaa ja itse pääsisi jälkiliukkaille.Itse kuulun tähän kategoriaan.Mukava huomata että on naisia joita kiihoittaa ajatus jossa miehen muna on vieraillut vieraassa pimpissä.Olisi mukava kuulla naisia jotka nähneet kun oma mies saa vierasta pillua.Katseletteko ja sormitatte samalla vai osallistutteko toimintaan.Sitten onko paljon naisia jotka hyväksyy että mies käy vieraissa ovat tavallaan nais puolisia aisankannattajia.Muuten elätte normi elämää mutta teillä tällainen pieni salaisuus,sopimus.
Ollaan oltu kolmen- ja neljänkimppaa,joissa mieheni muna on vieraillut myös vieraassa pillussa.Itse olen ollut mukana ja olen nuollut mieheni munaa kun se on limaisena tullut ulos vieraasta ja taas laittanut takaisin.
aika paljonkin, mutta olen kuitenkin melko mustasukkainen, joten käytännössä en tiedä miten tuo toimisi.
Sekin tuntui pahalta, ettämies oli seksibaarissa ja oli salaa käynyt siellä privaatissa.
mua kiihottaa suuresti kun vaimo kakkaa lasipöydälle itse olen pöydän alla ja syön banaania.
mua kiihottaa suuresti kun vaimo kakkaa lasipöydälle itse olen pöydän alla ja syön banaania.
Heh, heh.
Se oli varmaan tarkoituskin. :)
kunnes mies sitten otti ja pani toista ja kolmattakin naista. enää se ei ajatuksena kiihota.
viidennestä tuo lähtee etsimään itselleen sitä kuudetta.
ollut sitten tässä ketjussa. peräkammarin runkkarit toisilleen satuilee
nykynaiset eivät näköjään paljon kunnioita avioliittoa tsi parisuhdetta ja haluavat näköjään antaa oma mies tarjolle naisille mellattavaksi??
Mikä vippaa??
paljon löytyy näköjään sairaita... no minä kuulun tähän siveelliseen luokkaan. ja tässä selvästi terveen ja mielenvikaisuuden raja on sumentunut täysin mutta nyky yhteiskunnassa kun ei ole rajoja tai velvollisuuksia tai kunnioitusta on selvää että keksitään mitä hurjempia ja sairaampia tekoja. En ymmärrä laisinkaan.... mikä saa ihmisen nauttimaan toisen ulostamisesta pöydälle ja sairaampi on se pöydän alla syömässä banaania? Ehkä sinun kannattaisi kääntyä psykologin puolelle.... hulluushan on jo astunut elämääsi sisään ja jotta et tee seurasvaksi mitään peruuttamatonta mene sinne psykiatriselle osastolle
Minä!
Olen elänyt tällaisessa cuckquean suhteessa jo melkein 10 vuoden ajan. Ei sitä seksiä vieraiden kanssa ihan hirveästi ole, ehkä 2-3 kertaa vuodessa? Ei ole nimittäin helppoa löytää naista, joka lähtisi pariskunnan mukaan. Mutta ihanahan sitä on katsella, kun mies työntyy jonkun toisen sisälle...huuuuh.
Vierailija kirjoitti:
Minä!
Olen elänyt tällaisessa cuckquean suhteessa jo melkein 10 vuoden ajan. Ei sitä seksiä vieraiden kanssa ihan hirveästi ole, ehkä 2-3 kertaa vuodessa? Ei ole nimittäin helppoa löytää naista, joka lähtisi pariskunnan mukaan. Mutta ihanahan sitä on katsella, kun mies työntyy jonkun toisen sisälle...huuuuh.
Minuakin kiihottaa ajatus työntymisestä vieraaseen naiseen. Itse asiassa fantasioin siitä myös silloin harvoin kun meillä on vaimon kanssa seksiä. Harmittaa kun on ollut niin vähän seksipartnereita ja haluan kovasti uusia kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Minä!
Eikö teidän kannattaisi etsiä pareja, joissa mies on cuckold? Olisitte katsomossa ja win-win. Ja jos vielä parin miehellä tai sinulla on tuohon liittyen myös nöyryyttämisfetissi, niin voitte siinäkin lyödä vettä myllyyn.
Vierailija kirjoitti:
sä et ole terve!!! ymmärtäisin jos söisit omenaa tai päärynää, mutta että banaania!!!!!
On meitä muitakin. Olemme mieheni kanssa harrastaneet tuota jo vuosia. Mies panee ystävätärtäni, ja minä katselen. Mukana on myös alistuselementtejä, mikä vain parantaa asiaa, koska olen sub.
Vierailija kirjoitti:
nykynaiset eivät näköjään paljon kunnioita avioliittoa tsi parisuhdetta ja haluavat näköjään antaa oma mies tarjolle naisille mellattavaksi??
Mikä vippaa??
Juu ei ainakaan AP. Vähän pettänyt? Mikä on vähän pettämistä? Ap varmaan haluaa oikeutuksen teoilleen, entisille, ja tuleville.
M45
Vierailija kirjoitti:
Minua kiihottaa katsella kun oma mieheni työntyy vieraaseen naiseen.
Pari kertaa olen tästä päässyt nauttimaan.
Missään nimessä en pidä ajatuksesta, että hän sekstailisi jonkun muun kanssa kun en ole läsnä.
Mieheni on sanonut että tähän suostuvia naisia ei ole helppo löytää.
Prikulleen sama fantasia. Itsekseen EI SAA mennä munineen sorkkimaan Mihinkään. Tiedän, että tähän ei ole helppo löytää toista naista. Ja jos löytyy niin sen valitsen minä, ei mieheni. Ukko kyllä pystyy lähes kenen kanssa tahansa, olen siitä hyvin tietoinen. Naisen täytyy olla MINULLE seksikäs!
Omassa fantasiassani mieheni panee kaveriani, mutta oikeassa elämässä sitä seuralaista voi ja kannattaa katsella vaikka vähän kauempaakin. Sillä miten ottaa tuollainen asia esille? Siinä voi mennä kaverisuhteet iäksi ja leimautua todella oudoksi. Vai miten esittäisitte asian? Anteeksi, mutta kun olet noin kuuma, niin haluaisitko nussia miestäni kun minä katselen?
Oikeasti en edes tiedä mistä tai miten aloittaisi. Mutta jo ajatus nuoremmasta seksikkäästä naisesta ratsastamassa miehelläni saa minut superkiimaan.
N40+
Miehelläni on ollut suhteita toisiin naisiin ja hän on niistä minulle avoimesti kertonut. Jostain syystä se minua enemmänkin kiehtoo kuin jurppii, mutta yhdellekään ystävättäristä en voisi sitä kertoa leimautumatta oudoksi.
Joskus jopa huomaan katselevani jotain naista ja ajattelevani miestäni panemassa häntä.