Mitä ihmeen patteja mulla on alapäässä?
Ensimmäiset on tullu noin 5 vuotta sitten. Silloin näytin lääkärille, joka meinas että tulevat kun hikoilen..?
Ovat siis sellasia tosi kipeitä, niinkuin finnejä. Niitä on lähinnä häpykarvotuksen alueella. Nytkin on monta, ja näyttää niinku mulla ois karvotuskin vähentyny, voiko olla mahdollista?
Vaiva on siitä tylsä, että eihän se kivalta näytä kun alapää oon täynnä punaisia patteja. Ja kun tosiaan ovat kivuliaita. Joskus olen kokeillu puristaa, jotain mömmöä sieltä sisältä tulee.. =/
Mistä lähden hakemaan apua? Kun nämä tuntuvat vaan lisääntyvän!
Kommentit (12)
Mulla tuli sellaisia, kun käytin pikkuhousunsuojaa joka päivä. Vaihdoin kestosuojiin, ja tadaa, vaiva hävisi! :)
Ja näitä on siis ollu sillon, papa on otettu synnytyksen jälkeen. Pitää mun kyllä muutenkin sinne papaan mennä.
Mutta voiko olla sitä, vaikka papa on otettu?
ap
Ovat semmoisia pieniä ihonvärisiä pampuloita. Ja ei välttis tosiaan näy heti papassa.
itse just koitan päästä, jälleen kerran, eroon noista inhottvista jutuista:( Ja mul on syövänesiaste jo.
jotka ovat kuin finnejä, eli niistä tulee valkoista aihetta sisältä - ovatko ne vaan finnejä? Vai voiko olla jotain muuta?
Millaisia nuo kondylooma-patit ovat?
Kannattaa kuitenkin käydä lekurille näyttämässä.
herpes on sellainen että tulee nestettä kun puristaa.ja ensin on patteja.
kuten meidän poitsulla kikkulin varressa. Osterivinokastableteilla lähtee.
Karvatupen tulehdus ensimmäisenä tuli mieleen.
Jos mahdollista, älä käytä pikkuhousunsuojia ja käytä paljon ilmakylpyjä muutenkin alapäälle. Rasvaus pari kertaa viikossa.
Paiseita on melkein kaikilla jossakin vaiheessa, mutta aika moni tuntuu kuvittelevan että ne on jotakin vakavampaa. Kyse voi tosiaan olla karvatupen tulehduksesta tai sitten limakalvo kehittää muuten vaan finnin tapaisen pahkulan. Se on kutiseva ja kipeä kehittyessään, mutta puhkeaa yleensä lopulta itsestään. Jos ei, pitää mennä lääkäriin avauttamaan se. Gynekologini tekee sitä kuulemma tämän tästä. Itse saan helposti paiseita ajeltuani karvoitusta tai vastustuskyvyn heikentyessä jostakin syystä, vaikka ihan unenpuutteen takia.
Kuulostaa kondyloomalta. Nyt vaan soitto lääkäriin ja papa-kokeeseen. Kondylooma voi hoitamattomana johtaa kohdunkaulansyöpään!