Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tätä naista vaivaa?

Vierailija
21.02.2010 |

Lähipiiriini kuuluu "sukuun tullut" juuri vaihdevuosiin tullut nainen, jolla on kaksi murrosikäistä poikaa ja jälkimmäisellä hanakala murrosikä ja jotain neurologista ongelmaa todettu muutama vuosi sitten.

Olen tekemisissä tämän naisen kanssa jotain 4 kertaa vuodessa ja tulemme hyvin toimeen.

Minulla on kesällä kolme vuotta täyttävä poika, joka on hyvin sosiaalinen, aurinkoinen ja sellainen "vieraskorea" ei kiukkuaa vain kun vieraita ei ole tai ei ole vieraisilla. Hän on myös hyvin suloinen ja moni henkilö "nauttii" hänen seurastaan, jopa ihan tuntemattomat haluavat häntä jututtaa usein kun ei vierasta juurikaan ketään eli hyvin harvoin.

Tämä nainen oli onnellinen raskaudestani ja oli ihan vauvani haltioissa ja ihali häntä. Kun vauvani oli jo isompi eli jotain kävelyikäinen niin hän alkoi suhtautua kummallisella tavalla poikaani eli on hyvin kylmä, töykeä ja on kuin poikaamme ei olisikaan. Hän saattaa tiuskaista hyvin pahasti pojallemme, jos poikamme yrittää kauniisti lähestyä eli esim. tuo lelunsa hänelle. Ihan pahaa tekee katsoa hänen käytöstään.

Ihmettelin onko vain mun oletusta, mutta kun puhuin mieheni kanssa asiasta, joka oli koko naisen vierailun läsnä hän tiesi heti mistä puhuin ja oli huomannut saman.

Mikä ihme on vikana?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku tiuskii sun kullannupulle??

kaikilla on joskus huono päivä, älä analysoi liikaa

Vierailija
2/8 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku tiuskii sun kullannupulle?? kaikilla on joskus huono päivä, älä analysoi liikaa

Hän käyttäytyy joka ainoa kerta samoin oli vuodenaika mikä tahansa eli jo kahden vuoden ajan eli ei voi olla joka päivä huonopäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että olet huomannut, että aina kun lapsesi yrittää ottaa häneen kontaktia, kohtelu on hänen puoleltaan jotakuinkin viileää, ja haluaisit tietää mistä se johtuu. Mikä siinä on niin vaikeaa?

Vierailija
4/8 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää tuollainen :( Ota asia puheeksi hänen kanssaan?

Vierailija
5/8 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sen tyyppinen ihminen, ettei häneltä voi kysyä eli saattaa olla hyvin ilkeä ja kostava, joten yritän vain olla mahd. vähän tekemisissä tähstä lähtien. Onneksi asuu toisella paikkakunnalla.

Muu suku ei halua olla hänen kanssaan tekemisissä kun eivät pidä hänestä, minä olen ainoa.

Vierailija
6/8 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää tuollainen :( Ota asia puheeksi hänen kanssaan?

Tuossa voi olla perää sillä olemme tunteneet jo jotain 15 vuotta ja hän aikoinaan oli hirvittävän siis sairaalloisen kateellinen minulle ja oli tunnutsnaut sen kolmannelle osapuolelle, joka sen rehellisesti mulle kertoi eli en epäile asiaa.

Oletin, että olisi iän myötä muuttunut.

Vierailija
7/8 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Luokkakaverini kahden aikuisen lapsen äiti sanoi että hän ei osaa olla toisten lasten kanssa. Sitä ihmeteltiin ja hän sanoi, että hän on osanu olla ainoastaan omien lastensa kanssa. Muiden kanssa ei. Vauva voi olla eriasia, kun se ei kaipaa samanlaista huomiota kuin taaperot.

Vierailija
8/8 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinulla on ihana ja suosittu poika, hän haluaisi että hänen pojat olisivat samanlaisia, hän saattaisi vielä haluta yhden pinen mutta ei voi saada, jos sulle kateellinen sinun menestymiselle häntä saattaa ärsyttää että olet "onnistunut" myös tässä lapsenteossa, tms. en keksi muuta syytä.

Tai sitten ei vain pidä pojasta, mutta luulen että edellinen on oikeampi diagnoosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan