Tunnustaako joku menneensä humalassa töihin ja mikä ala?
Kommentit (22)
ja it-alalla olen töissä. Kerran join ihantyöaikana kun jääkapista löytyi olutta ja meinas iskeä laskuhumalan puolelle..
mutta kylläkin kamalassa krapulassa. Josksu oli niin pöhnässä ettei sormet meinanneet osua näppikselle.
Tästä aikaa reilusti yli 10 vuotta ja ala ympäripyöreästi markkinointi ja menot liittyivät työhön. Eikä siis TODELLAKAAN usein, lähinnä isojen projektien loppukekkerit olivat tällaisia ja usein kaikki muutkin olivat samassa kuosissa.
Enää en jaksaisi mennä töihin hipattuani baarissa aamuneljään. :)
Tein siivoojan hommia opiskelun ohella..
laivalla ravintolatöissä. Mentiin joskus suoraan yökerhosta aamiaisvuoroon.
Tein töitä opiskelun ohessa, olin johdon asistentti... Pääsin sinne suhteilla ja kyllä oli nolo kun pomo huomas, että olen kännissä... Mut potkuja en saanut taustani ansiosta. :)
mutta krapulassa. Olen lähihoitaja ja töissä sairaalassa teholla.
Olin alkoholistin työpari ja se aina tyrkytti työaikana viinaa.
Eikä tunnu missään. Olen itsetyöllistetty graafinen suunnittelija. Jos idea tulee, se pitää laittaa muistiin.
harva se lauantain aamu etten ollut laskuhumalassa tai kankkusessa kaupankassalla (kultainen 80 luku, nyt ei varmaan onnistuisi ja ihmettelen suuresti etten silloin saanut kenkää)
Ja kerran jopa ajoin autollakin töihin, kun yön olin juhlinut. Olin silloin kunnan virastotalossa lähettinä.
(n.10v sitten) menemään navetalle pitkän illan jälkeen. Krapula iskeytyi siinä lypsyn puolessa välissä. Toista kertaa ei ole tullut.
olen ollut ...ei noita pissipää asiakkaita es selvin päin kestä !
alkoholia jonkun verran veressäkin ja ulkomailla töissä kuului juoda kun asiakkaat tarjosivat, ravintola-alalla siis...
suoraan baarista töihin-tyyliin 3h yöunilla ja varmasti olin kännissä.
Lastenhoitaja..ryhmikseen menin..
HALOO.