Lääkärin vaimo vastaa kysymyksiin
Kommentit (23)
Esim. flunssan, kuumeen tai korvatulehdusepäilyn takia.
mieheni on kirurgi, en käy lääkärissä, mieheni hoitaa perheen
mieheni on kirurgi, en käy lääkärissä, mieheni hoitaa perheen
olet ammatiltasi? Onko sinusta meriitti olla kirurgin vaimo?
jos ei pitäisi miehensä ammattia meriittinä.
Itsellä on harrastumielessä pieni lastenvaate kauppa,en halua kutsuttavan tohtorinnaksi tms. minusta on mukavaa olla tohtorin vaimo.
olet ammatiltasi? Onko sinusta meriitti olla kirurgin vaimo?
Varsinkin jos se lääkäri sattuu olemaan nuori ja komea =)
isäni oli lääkäri, ei paljon lääkärit kiinnosta.
Tai en ole ikinä välittänyt, mikä toinen on ammatiltaan. Nykyinen mieheni on postinkantaja, parempi mies kuin entinen DI. Se ammateista.
noihin komeisiin nuoriin mieslääkäreihin törmää, toki poikkeus vahvistaa säännön. Enempi muistuttavat dippa-inssiä habitukseltaan.
on hienoa olla lääkärin vaimo? Eikös ne ole yleensä töissä kaiket ajat? Tekeekö se itsestä jotenkin älykkäämmän tai kauniimman, jos mies on vaikka älykäs ja komea?
noihin komeisiin nuoriin mieslääkäreihin törmää, toki poikkeus vahvistaa säännön. Enempi muistuttavat dippa-inssiä habitukseltaan.
Että sen vastauksen perusteella älkää ap:ta kivittäkö.
Tienaamme ihan kivasti, kolmena iltana viikossa mies pitää privaattivastaanottoa, muuten yleensä päivätyö.En osaa ajatella miten elämä olisi erilaista jos mieheni olisi vaikka joku muu samanpalkkaisessa työssä.
sanoa, että aika härskejä on monien kirurgien jutut leikkaussalin puolella ;)
sh
sanoa, että aika härskejä on monien kirurgien jutut leikkaussalin puolella ;)
sh
esimerkiksi?
Mitä eroa on olla lääkärin vaimo kuin esimerkiksi postimiehen?
Eikö ole tärkeintä, mitä itse olet?
Mäkin olen lääririn vaimo ja mun mies on puolestaan lääkärin aviomies. Tosi auvoista ja ihanaa elämää. Päivystyksiltä on on nähty sen verran, että kaksi mukulaa on saatu aikaiseksi. Nyt onneksi helpottaa tuo työtahti, kun ollaan molemmat erikoislääkäreitä ja nuoremmat saa/ haluaa paidkia enemmän töitä.
Joskus mietityttää, että kyllä vaimoja hävettäis, jos ne kuulis miestensä jutut leikkaussalissa. Kyllä on arvokkuus ja naisten kunnioitus kaukana.
Anestesiapuolen työntekijä
Kysyy lastenlääkärin vaimo :)