Kyllästyttääkö kaikkia joskus oma puoliso ihan hemmetisti?
Tuntuu että minulla on maailman ärsyttävin mies. Yhyy. Välillä menee hyvin ja suret linja on kunnossa. Nyt taas tuntuu, että olen aivan kyllästynyt häneen. Hän on väsynyt, tiuskii, ei voi mennä ajoissa nukkumaan, kääntää tiuskimisriidat sitten minun syyksi. Ärsyttävä tyyppi.
Kommentit (5)
Mies jos on väsy, annan hänen levätä. Samoin mies antaa minun levätä väsyneenä.
Turhia ei tiuskita, se ei hyödytä ketään. Meillä on mukavaa ja hauskaa yhdessä. Kotityöt jaetaan suurinpiirtein tasan, mutta molemmat joustetaan ja tehdään toisenkin osuus jos toista väsyttää, tai vaikkapa telkkarissa sattuu olemaan lempiohjelma, eikä just silloin ehdi.
Mukavaa ja helppoa.
Etenkin se, että hän on niin kuutamolla itsetuntemuksen ja tunteiden ja sensellaisen kanssa. Suostuu kyllä puhumaan, mutta se on hänelle vaikeaa ja tapahtuu usein itkun kanssa. Ja koska hän ei osaa eritellä edes omaa tunne-elämäänsä, niin ei sitten tietenkään osaa reagoida minunkaan tunteisiini, ja siksipä mulla on usein yksinäinen ja voimaton olo. Uskon kuitenkin, että hän on ihan kehityskelpoinen, joskus vaan VITUTTAA.
En kuitenkaan voi kuvitella itseäni elämään kenenkään toisen kanssa. Hänessa on niin monia hyviä puolia. Eikä me esim. riidellä jatkuvasti. Sitä en kestäisi. Meillä on samanlaiset arvot ja samanlainen huumorintaju, ja ollaan älyllisesti aika tasavertaisia.
päätin muuttaa lapsen kanssa pois. ja hyvä päätös oli vaikka mies oli kunnollinen vaikkakin hieman lapsellinen :) olen yksineläjä-tyyppiä en kaipaa asuinkumppania ainakaan vielä nyt 3v olen asunut kaksin lapsen kanssa
En ole kertaakaan ajatellut miehestäni että ärsyttäisi. Mutta mulla onkin hyvä mies!
kaikki näppäimet eivät painu kunnolla pohjaan.. ap