Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

isyystesti...

Vierailija
31.01.2010 |

miten tehdään isyystesti...tai siis koska voi tehdä.. mieheni haluaa varmistaa että on tämän kohta syntyvän lapsen isä...niin milloin on mahdollista tehdä testi ja kauan siihen menee?

loukkaannuin kyllä eka mut ymmärrän häntäkin koska olen jäänyt valehtelusta kiinni..en kuitenkaan ole pettänyt tai sellasista jutuista..olen ite sata varma että on mieheni lapsi...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenvalvoja todennäköisesti osaa antaa enemmän tietoa. Luulen että joudutte maksamaan kulut omasta pussistanne jos kerran olette naimisissa.

Vierailija
2/5 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otettiin verikokeet lapselta, isältä ja minulta. Vauva oli tuolloin 5 kk ikäinen. Tulokset tuli noin kuukauden päästä.

Jos et ole naimisissa tulee lastenvalvojalta kirje ja pyyntö tulla isyyden selvittämiseen. Isyystutkimukset ovat ilmaisia niille jotka eivät naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa... saa vasta eron edellisestä vaimosta muutama viikkoa aikasemmin laskettua aikaa..

miten toimitaan sit ku vauva syntyy ja lehteen laitetaan syntymä ilmoitus ja haluan kyllä laittaa kummankin nimen etten vaan omaa... mies oli sitä mieltä et on hälle noloa jos nyt sattuis ettei ookkaan lapsen isä sit...mies on kuiten "tunnettu" tässä "pikku" kaupungissa...

ap

Vierailija
4/5 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva sai alkunsa muutaman kuukauden seurustelun jälkeen.

Mieheni sanoi, että haluaisi isyystutkimuksen, koska isyystunnustushan on myös juridinen asia (poikamme perii aikanaan huomattavan omaisuuden).

Sanoimme lastenvalvojalle asian niin kuin oli ja saimme tutkimuksen. Papereihin jouduttiin toki kirjaamaan, että mieheni epäilee isyyttään, vaikkei asia varsinaisesti niin ollut. Tulos tuli viikossa.

Vierailija
5/5 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tehdä heti kun vauva syntyy...