Hiuspuuteri! Kokemuksia? ev.
Kommentit (8)
ainetta, jolla saa hiukset "pikapestyä". Ostin sitä kampaajaltani, koska mun etuhiukset saattavat tuntua likaisilta aika nopeesti pesun jälkeen ja muuten on pitkät hiukset, et ei pelkkien etuhiusten vuoksi tarttis jatkuvasti pestä kuontaloa...
Toimii hyvin. Laitetan hiukan sormiin ja hierotaan hiuksiin, hyvin imee rasvaisuuden pois.
Sopiiko tummille hiuksille (jääkö valkoista jauhoa hiuksiin)?
ainetta, jolla saa hiukset "pikapestyä". Ostin sitä kampaajaltani, koska mun etuhiukset saattavat tuntua likaisilta aika nopeesti pesun jälkeen ja muuten on pitkät hiukset, et ei pelkkien etuhiusten vuoksi tarttis jatkuvasti pestä kuontaloa...
Toimii hyvin. Laitetan hiukan sormiin ja hierotaan hiuksiin, hyvin imee rasvaisuuden pois.
joka ajaa saman asian.
ei aja samaa asiaa, jos haluaa siis ilmavuutta hiuksiin. En kuivapesumeiningeissa sitä halua, vaan nimenomaan hikuseni kaipaavat ilmavuutta ja ryhtiä mitä mikään tuote ei kunnolla anna.
On aivan huippu lyhyissä hiuksissa. Hiuspuuterissa on tavallaan lakka ja vaha yhdessä. Antaa tosi hyvän tuen hiuksiin, on mattamainen ja parasta on uudelleen muotoiltavuus; eli kun laitat pipon vaikka päähän voi hiukset muotoilla helposti uudestaan ilman puuterin lisäystä pipon poisoton jälkeen.
Mulla on OSIS+ merkkistä toi aine, tummat hiukset on mullaki, eikä se näy. Mut kampaaja varoitti, ettei sitä saa "ripottaa" hiuksiin vaan sormilla pitää laittaa.Näkyy olevan Schwarzkopfin tuote.
Hiuspuuteri on eri asia kuin kuivashampoo.
sen kaverilla oli tosi hyvin kohottanut ja tehnyt ilmaviksi. Oli kovasti kuehunut.