MITÄ TEEN? epäilen miehen yllättävän minut!!!
kyllähän naiset huomaa, että on kummia tekeillä.
miehellä omituisia vinkeitä, on salaperäinen ja "hihittelevä". meille on juhlapäivä tulossa ystävänpäivänä ja nyt epäilen et hänellä on jotain mielessä. En usko, että on suhdetta, niin et siksi hihittelisi, vaan on just semmonen ku lapsi jouluna, että on jotain hauskaa salaisuutta tulossa...
siis kysymykseni: esitänkö sitten yllätynyttä, kun ajankohta tulee vai olenko nyt niin kuin en huomasikaan, vai kannattaako sanoa, että sulla on jotain mielessä: yllätys tms. tulisko uusi parempi ylläri sitten, vai meneekö miehen ylläri pilalle ja ei tule mitään, vai mitä tapahtuu? en tiedä kyl miten toimia. häiritsee ja vaivaa!!
tiedän pieni murhe, mutt nyt sattuu vaivaamaan.
siis esitänkö tyhmää vai epäilenkö ääneen tai toteanko yllärin tulevan?
Kommentit (5)
etuhampaat irvessä korvat vähän höröllä ja hytkyy samalla kun hihittelee, joskus hihitys yltyy yskäkohtaukseksi niin että mieheni näyttää aivan kissalta joka oksentaa pölypalloa.
Yleensä jotain suurta on tiedossa. Kannattaa odotella rauhassa. Lapsetkin saattavat olla mukana juonessa.
ei se mun mies ihan noin ilmiselvästi ilmaissut salaisuutta. on ollut hieman salaperäinen ja virnuileva. voi olla sitten, että petynkin, jos ei mitään yllärä tulekaan, mutta senkin uhalla olen hiljaa ja kärsin pari viikkoa ;)
Se on vaan innoissaan jostain, ja yleensä kyllä se haluaisi mut yllättää, mutta se varsinainen yllätys sinänsä ei ole minulle, siis useimmiten. Viimeksi mies oli tuollainen hihittelevä pikkupoika jouluna, kun hän oli mun tietämättä ostanut lapsille yhdet lahjat (Lidlistä oli kauppareissulla löytänyt 3 euron aterinsetit). Hänen mielestään lahjat olivat niin hyviä ja hienosti keksittyjä, ja varmaan kuvitteli mun yltyvän hurraa-huutoihin kun ne paketeista kuoritaan :)
Mä olen kyllä yleensä täräyttänyt ihan suoraan, että mikä hitto sua oikeen vaivaa, vaikka tiedänkin miehen hautovan jotakin "yllätystä". Mä jotenkin ärsyynnyn niin siihen hihittelyyn ja innokkuuteen, en jaksa katsella sitä. Ja toisaalta, kun yllätykset eivät kuitenkaan ole minulle, en myöskään tajua, miksei hän voi niitä minulle paljastaa, joten ärsyttää entistä enemmän se hihittely ja intoilu. No, mies tietysti sanoo aina että "ei mikään", johon minä sitten totean, että lopeta tuo hihittely ja poukkoilu, on tässä näitä pomppivia otuksia muutenkin tarpeeksi (meiltä löytyy kissoja ja kaneja).
Miksi haluaisit pilata hänen yllätyksensä sinulle?