Mikko Leppilampi -jokin toss mättää!
Kommentit (21)
jotenkin ällöttävän itsevarman oloinen. Kus noussu päähän...
mikä lässyttäjä. Ei ollenkaan miehekäs.
On tajunnut, ettei ole maailman eikä edes Suomen paras laulaja, mutta on löytänyt musiikkigenren, joka sopii hänelle. Minä tykkään, paras esitys ja lavashow koko iltana.
teininä kuunteli isäänsä Jukkaaa joka lauloi "Kuulehan Mikko, kun Jeesus oli pieni, hän kaikkein tärkeimmän asian tiesi, Jumala on Isä, Hän näkee ja kuulee kaiken..."
On tajunnut, ettei ole maailman eikä edes Suomen paras laulaja, mutta on löytänyt musiikkigenren, joka sopii hänelle. Minä tykkään, paras esitys ja lavashow koko iltana.
Leppilammen vaimo. etkö ollutkaan tuolla yleisössä?
Paska pullamies koko paska :)
En ole koskaan tajunnut, miksi pitää ilkeillä jollekin vain sillä perusteella, että tämä on eri mieltä kuin itse. Jos joku tykkää Leppilammesta, ei se meidän muiden elämää haittaa yhtään.
Muuten Jean S bilebänditasoa laululta. Karismaa ei laulussa.
jostain julkkisesta, sen saa sanoa. Jos Mikko L tuntuu paskalta, senkin voi sanoa.
Aika itseään täynnä tuntuu tuo hymyrunkkari olevan, menisin kotiin lukemaan raamattuaan.
Se ei esitä laulua omanaan, vaan vain kuori liikkuu mutta se itse laulu ei liikuta häntä ja ei sen vuoksi myöskään yleisöä.
sen vaimokin hylkäsi lääkärinuransa ja ryhtyi wannabe- näyttelijäksi..onhan se päässyt siihen pitsamainokseen jo.
Sen sisällä ei ole mitään tarjottavaa. On vaan kaunis ulkokuori... jotain sellasta..
Mutta Mikko on vaan niin teennäinen, wannabe hurmuri. Pikkupoika tosiasiassa.
Poseeraa alastomana. Keskittyisi äitiyteensä ja lopettasi ton diivailun.
Henkilöstä voi pitää tai olla pitämättä. Kaunis pari, joka käyttäytyy hyvin ja julkisuudessa. Minusta vaikuttaa aika paljon paremmalta kuin monen (varmaan myös kommentoijien) miehet. Toinen pitää toisesta laulajasta, näyttelijästä. Kateellisuus kukkii täällä
sen vaimokin hylkäsi lääkärinuransa ja ryhtyi wannabe- näyttelijäksi..onhan se päässyt siihen pitsamainokseen jo.
Mun mielest se oli viel viime vuonna jossain vaiheessa meidän terveysasemalla lekurina.
suosikkijulkkis se narkki on, johon on mediassa useasti viitattu?
Eikä myöskään osaa laulaa tai liikkua edes keskinkertaisesti.
Sitten aloin miettiä, kuten ap, että joku siinä mättää. On ehkä liian hyvis siinä mielessä, ettei varmaankaan itsekään tunnista itsessään olevan huonoja piirteitä. Tällaisen kuvan jotenkin saa. Säteilee omaa ihanuuttaan? Mutta kuitenkin on mielestäni oikein jees, Suomen näyttelijöiden/esiintyjien parhaimmistoa ehdottomasti :) Paljon parempi tuo kuin överiöykkäröinti tms. Ja ihana perhe hänellä! Kukaan meistä ei ole täydellinen ;)
kaunis katsella ja kiva kuunnella
mielelläni lepuutan silmiäni kiiltokuvapojassa
viiskymppinen
munkin mielestä imelä, eikä edes mitenkään komea. Ei nappaa, ei!