G: Nähdäänkö sinut ensi kesänä minihameissa ja mikroshortseissa?
Kommentit (21)
kun mahtuu odottavalle. mikroja en käytä, olen niin selluperse.
ensi kesänä, eikä sen jälkeenkään. Ei kuulu tyyliin, eikä ne reidetkään ihan parhaassa kunnossa enää ole. :D
Sen verran sellua löytyy jo, vaikka reidet ja sääret ovatkin tosi hoikat, etten mitään mikroja jalkaani laita.
Perse mulla on aika masentava...
Ei kuulosta minun asuvalinnoilta tuollaiset.
Muut pukekoon päälle mitä tykkää, ei häiritse minua, mutta turha kuvitella, että minä rupeaisin noin pukeutumaan.
Sopiihan myös päälle nelikymppisten kuljeksia sellaisissa.
Vaikka laihiksella olenkin. Kyllä se silti menisi pelletouhuksi, jos mä alkaisin minihametta päälle laittaan. Voi apua!
Nyt vasta tajuan etta taisin olla aika hottis.
jos saan pudotettua ennen sitä 20 kiloa:)
sillä minut näkevät vain mieheni, lapset ja lähisukulaiset tuollaisissa vaatteissa. Muiden seurassa olen pukeutunut islamilaisen tavan mukaan.
jos raskaana olevalle tosiaan löytyy mikroshortsit, niin mikä ettei.
silmät jos pukeutuisin mikrosortseihin. Sitä en tiedä missä menee minihameen raja, mutta ainakaan yksikään mun lukuisista hameistani/mekoistani ei ole yhtä aikaa sekä lyhyt että tiukka. En pidä löysää puolireiteen ulottuvaa mekkoa minimekkona.
En ole ylipainoinen mutta kylläkin varsin löysä.
jos raskaana olevalle tosiaan löytyy mikroshortsit, niin mikä ettei.
... niin mitkä tahansa shortsit olisivat näyttäneet minun päälläni mikroshortseilta.
ehkä jopa taloyhtiön hiekkalaatikolla sekä läheisellä uimarannalla, etenkin mikroshortseissa. Minihameista en niin perusta, mieheni mieliksi voin sellaisen joskus päälleni vetäistä.
Mut kaupungille tai mihinkään asioille mennessäni en kyllä ala tommosissa kuljeksimaan.
Lenkille voi tietysti laittaa mikroshortsitkin.
19, toivottavasti ei täälläkin... olisinpa näky! Onneksi alan olla jo siinä iässä ja elämänvaiheessa etten kanna asiasta mitään stressiä. :-)
eikä nähdä nytkääån, painaessani 70 kg.. Olen kapri-ihminen =) en käytä hamosia..
Vaikka kroppani onkin kunnossa, eivät mielestäni ole mitään keski-ikäisen vaatteita mikroshortsit tai minarit. Max. 10cm polven yläpuolella voi helma vielä olla, ilman että on törkeä 35-vuotiaalla. Tämä on tietysti vain oma mielipiteeni. Ja huom. pukeudun kyllä muotivirtauksia seuraten ja mielestäni verraten nuorekkaasti.
vaikka jalkani ovat lyhyet, mutta varsinkin pohkeeni ovat varsin mallikkaat :)
Eikä tässä iässä (36v) jaksa enää miettiä, että näyttääkö sitä tyhmältä vai ei.
tai lyhyessä hameessa ehkä. sääreit ihan ok, mutta vatsan seutu kesällä hyvin pyöreässä kunnossa
ei ole pitkät sääret, mutta ne on ihan hyvänmuotoiset ja mulla on hyvä perse, eli joo.