Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittääkö äitisi kontrolloida miestäsi vaikuttamalla sinuun?

Vierailija
29.01.2010 |

Minun äidissäni on tätä vikaa. Todella ärsyttävää! Jos äiti on sitä mieltä, että mieheni pitäisi tehdä niin tai näin, niin hän alkaa hiillostaa MINUA asialla.

Usein tämä hiillostaminen liittyy terveysasioihin: Kyllä sen "Pekan" pitäisi jo mennä lääkäriin sen jalkansa kanssa, kyllä sen pitäisi ottaa sikarokote, kyllä sen pitäisi syödä aamupala joka aamu jne jne...

Mistä ihmeestä tällainen johtuu? Kyseessä ei ole vain arkinen löpinä, vaan äiti oikeasti yrittää käännyttää minua kanssaan samalle puolelle miestäni vastaan. Olen joskus sanonutkin, että mitä sinä minulle paasaat, paasaa "Pekalle".

Itse olen ottanut muutenkin parisuhteessani sen linjan, etten voi enkä halua kontrolloida tai määräillä aikuista ihmistä. Totta kai puhumme miehen kanssa tärkeistä asioista ja sanomme mielipiteemme suoraan, mutta ei toisen puolesta voi päättää esim. sitä, milloin hänen on aika näyttää jalkaansa lääkärille.

En todellakaan halua olla mikään hössöttävä ja nalkuttava akka, joka pompottaa miestään. Äidin mielestä minun kai sitten pitäisi olla sellainen. Aargh!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri samaan tyyliin puhuu,miten mieheni pitäisi tehdä ja lisäksi vielä monesti sanoo,mitä kuvittelee mieheni ajattelevan ja yrittää kääntää minut miestäni vastaan. pelkään koko ajan, että alkaa yrittää kääntää myös lapsiamme isäänsä vastaan tai nmoittimaan miestäni lasten kuullen. itse annan mennä toisesta korvasta ulos, toisesta sisään. joskus loukkaannun. miehelleni en ole asioista puhunut, mutta eräälle ystävälle kyllä, silloin kun itsestä tuntuu pahalta äidin puheet

Vierailija
2/2 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, ettei kukaan voi olla riittävän täydellinen puoliso hänen lapsilleen. Veljen vaimoa äiti haukkui yhteen aikaan ahkerasti, kunnes ilmoitin etten enää halua kuulla aiheesta sanaakaan.

Tässäkin valossa tuntuu pahalta, sillä jos äiti on voinut inhota miniäänsä niin paljon, niin kai hän sitten inhoaa vävyäänkin eli minun miestäni. Minulle mies kelpaa kyllä mainiosti, rakastamme toisiamme ja meillä on hyvä ja toimiva suhde.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme